- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مكان برگزاري همايش «زائران باراني » تغيير يافت

یوسف روزگاری درگفت و گو باخبرنگار مغانه گفت : اين همايش ابتدا قرار بود در سالن اجتماعات مديريت جهادكشاورزي برگزار شود كه به دليل درخواست هاي مكرر و استقبال مردم اين شهرستان، محل آن به مسجد جامع اين شهرستان تغيير يافت.

این همایش همزمان با هفته فرهنگ رضوی، با حضور میهمانان کشوری و استانی و خادمان فرهنگ منور رضوی در روز جمعه آینده 17مردادماه جاری در مسجد جامع پارس آباد برپا خواهد شد.

وی، اظهار کرد: برنامه های متنوعی باهدف نهادینه سازی و ترویج و گسترش معارف و فرهنگ رضوی در این رویداد مهم فرهنگی، مذهبی و ادبی، اجرا پیش بینی شده است که سخنرانی حجت الاسلام “فقیه اسفندیاری” رئیس هیات علمی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه رضوی، مدیحه سرايي حاج شهروز حبيبي و قرائت شعر توسط استاد هادي از شعراي توانمند استان و از برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و معرفی و تجلیل از خادمان فرهنگ منور رضوی پارس آباد از آن جمله است.

به گفته وی، هفته های فرهنگ رضوی از خرداد تا شهریور ماه سال جاری در چهار استان و پنج نقطه ی کشور در حال برگزاری است و استان ولایی و اهل بیتی اردبیل به عنوان چهارمین استان برگزار کننده این رویداد مهم مذهبی و فرهنگی از 16تا 22مردادماه جاری میزبان خادمان فرهنگ نورانی رضوی و ارداتمندان به آستان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام خواهد بود.