امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 10th, 2014 9:01 | کد خبر : 8053 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معلم پارس آبادی عنوان پژوهشگر برتر اداره کل آموزش و پرورش استان را کسب کرد

معلم پژوهنده منطقه پارس آباد موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر اداره کل آموزش و پرورش و رتبه دوم پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی استان اردبیل شد.

به گزارش مغانه ، “بهروز علم آموز” فرهنگی شاغل در پارس آباد با مشارکت در پانزدهمین جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر، به عنوان پژوهشگر برتر اداره کل آموزش و پرورش و رتبه دوم پژوهشگران برتر دستگاههای اجرایی استان انتخاب شد.

علم آموز از دبیران مجرب و باسابقه آموزش و پرورش پارس آباد است که علاوه بر مدارس متوسطه در دانشگاه های پارس آباد نیز تدریس می کند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

اقای علم آموز درمدرسه خوارزمی معاون ما بودند

انسان بسیارخوش اخلاق ومهربانی هستند

نام

همكاراداري
به نظر بنده از فكر وايده استادبزرگواردكترعلم آموز درمسايل آموزشي وپرورشي به نحو احسن استفاده نمي شود ، ايشان صاحب نطر خاص دراينگونه مسايل بوده ونعمتي براي منطقه مي باشد سلامت وتندرست باشند ان شاء الله .

ناشناس

قدر زر زرگرداندو…این عالم سیاست چه ها می کند؟؟؟؟؟

تبريك ….

ناشناس

ایشان مدیر ما در پیش دانشگاهی بودند ودر سایه راهنماییهای ایشان در مقطع دکتری تحصیل می کنم حیف ازقدرنشناسی مسئولان منطقه -دکترجان از صمیم قلب برایتان تبریک می گوییم.

اسدی

تبریک

استاد علم آموز رئیس آموزش و پرورش وقت اصلاندوز بود که بنده در منطقه اصلاندوز تدریس می کردم.
از لحاظ اخلاقی و مدیریتی در سطح خیلی بالایی هستند
امیدوارم پارساباد به این نتیجه برسه که از انسان های والای اخلاقی و توانمند مدیریتی و اموزشی در جاهای بزرگ استفاده کنه و به قهر تعصب بازی و باند بازی انتخاباتی اساتید بزرگ گوشه گیر نباشن.آیا معاونت و پست های کوچک در شان این بزرگوار هست:
بنده نه اصلاندوزی ام نه پارسابادی فقط 7 سال از بهترین سال های عمرم را در طبق اخلاص در مرز های محروم اصلاندوز به مرم فهیم این منطقه هدیه کردم و تنها گلایه ام از مغان باند بازی و حزب بازی های انتخاباتی است ( بهروز فتحی فرزند محله گلمغان از اردبیل و در واقع قونسولکندی)

میر حامد مولاتیی

سلام جناب اقای دکتر بهروز علم اموز معاونت فناوری و ارتباطات مدرسه دبیرستان خوارزمی ۲ پارس اباد مغان
تبریگ می گوییم عنوان پزوهشگر
دکتر هلم اموز شان معاون مدرسه نیست شان وزرا – مدیران کل- مدیران اداره است نه معاون مدرسه