امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 1st, 2013 2:15 | کد خبر : 450 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون فرماندار پارس آباد: در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید کم کاری شود

معاون فرماندار پارس آباد گفت: در ترویج و اشاعه ی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نباید اهمال و کم کاری شود. به گزارش مغانه، “احد احدزاده” روز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال 92افزود: حجاب و پوشش اسلامی از نتایج و مظاهر ایمان و تقواست، بنابراین برای تقویت و […]

IMG_6863

معاون فرماندار پارس آباد گفت: در ترویج و اشاعه ی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نباید اهمال و کم کاری شود.

به گزارش مغانه، “احد احدزاده” روز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال 92افزود: حجاب و پوشش اسلامی از نتایج و مظاهر ایمان و تقواست، بنابراین برای تقویت و رواج آن باید اهتمام جدی شود.

وی، بر ضرورت مقابله با پدیده بی عفتی و بدحجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: بسیاری از آسیب ها و آفت های جامعه زاییده بدحجابی و بی توجهی به حجاب و عفاف است.

وی، با بیان اینکه خانواده ها باید به موضوع حجاب و عفاف بیشتر بها و ارزش دهند، ادامه داد: رعایت حجاب و پوشش اسلامی، سبب استحکام و تحکیم بنیان خانواده می شود.

احدزاده، با اعلام اینکه حجاب فقط مختص زنان نیست، بلکه مردان نیز موظف به رعایت حجاب اسلامی هستند، از مسوولان دستگاه های اجرایی خواست، در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در محیط اداره بیش از پیش کوشا باشند.

او، با بیان اینکه مدارس بهترین و مناسب ترین محیط برای ترویج فریضه حجاب است، افزود: مسوولان آموزش و پرورش پارس آباد گام های بلندی در این زمینه برداشته است.

وی، در ادامه با یادآوری در پیش بودن دهه کرامت(16تا 26شهریور) نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این دهه تاکید کرد.

وی، با ابراز نگرانی از سیر صعودی آمار طلاق در این شهرستان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان، دوری از تجمل و چشم و همچشمی و الگو پذیری از ائمه اطهار (ع) در ازدواج پایدار و موفق بسیار موثر است.

 

اخبار مرتبط

نظرات