امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 10th, 2013 9:31 | کد خبر : 1114 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مصلی جزو پروژه های اولویت دار پارس آباد مغان است

معاون فرماندار پارس آباد طرح مصلای بزرگ پارس آباد را از پروژه های مهم و اولویت دار این شهرستان مرزی دانست و بر ضرورت تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد. به گزارش ایرنا، احد احدزاده در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی در پارس آباد افزود: تکمیل و افتتاح این مصلی […]

4444

معاون فرماندار پارس آباد طرح مصلای بزرگ پارس آباد را از پروژه های مهم و اولویت دار این شهرستان مرزی دانست و بر ضرورت تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، احد احدزاده در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی در پارس آباد افزود: تکمیل و افتتاح این مصلی از نیازهای اساسی این شهرستان و از دغدغه های اصلی امام جمعه، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و نیز از مطالبات و خواسته های به حق مردم این منطقه است.

وی، با انتقاد از آنچه روند کند پروژه نیمه تمام مصلای بزرگ پارس آباد خواند، گفت: این طرح مهم با وجود گذشت چندین سال، به دلیل تخصیص و تزریق نشدن اعتبارات مورد نیاز پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد.

وی، به حضور پرشور و گسترده مردم این منطقه در آیین های ملی و مذهبی به ویژه نماز عبادی، سیاسی و وحدت آفرین جمعه اشاره و بیان کرد: مکان فعلی اقامه نماز جمعه به هیچ عنوان در شأن و منزلت مردم متدین و ولایی این شهرستان و جوابگوی انبوه نمازگزاران نیست.

احدزاده، با بیان اینکه به علت کمبود فضای مصلی، در بسیاری از مواقع نمازگزاران برای شرکت نمازجمعه، صف هایی در بیرون مصلی و خیابان های مجاور تشکیل می دهند که این مشکلاتی را به خصوص در فصل های تابستان و سرما در پی دارد.

او، با اعلام اینکه تکمیل این پروژه در دستور کار نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی قرار دارد، ادامه داد: برای ادامه عملیات اجرایی این مصلی امسال پنج میلیارد ریال پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظرات