امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2015 5:25 | کد خبر : 13652 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مشاور جوان فرماندار پارس آبادمغان ، دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد+تصاویر

مهدی رهبر مشاور جوان فرماندار شهرستان پارس آبادمغان و دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقطع دکترای حرفه‌ای به عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال ۹۳ انتخاب شد.

آیین تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری سال ۹۳ وزارت علوم و بهداشت، روز ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ در نهاد ریاست جمهوری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد. در این مراسم از ۶۰ نفر از دانشجویان نمونه کشوری سال ۹۳ تقدیر شد که ۴۰ نفر از دانشجویان نمونه تحت پوشش وزارت علوم و ۲۰ نفر از این دانشجویان نمونه از دانشگاههای تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند. از این جمع ۲۰نفره ۱۵ نفر مرد و ۵ نفر زن بودند.

مهدی رهبر، دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله تقدیرشدگان بود.

آقای مهدی رهبر متولد مشگین شهر بوده و در حال حاضر دانشجوی سال آخر رشته دکترای حرفه ای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مشاور مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در امور دانشجویی می باشند. لازم به ذکر است ایشان فارغ التحصیل رشته تکنسین پروتز های دندانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال۱۳۸۸ بوده و  بدون وقفه و با ممارست و پشتکار مضاعفی که داشتند با شرکت مجدد در کنکور سراسری موفق به قبولی در رشته دندانپزشکی تبریز شدند. آقای رهبر در دومین سال تحصیلیشان در تبریز وارد مرحله ی تازه ای از زندگیشان شده و ازدواج کردند ولی ورود به این مرحله از زندگی  نیز مانع پیشرفت ایشان نشد بلکه شاهد موفقیت های روزافزون ایشان در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی بودیم.

وی تجربه فعالیت سیاسی با عنوان مشاور جوان فرمانداری شهرستان پارس آباد مغان واقع در استان اردبیل در امور علمی و دانشگاهی را در کارنامه خود دارند.

از سوابق اجرایی ایشان در دانشگاه می توان به دبیری هیئت مذهبی عاشقان ثارالله دانشگاه، مدیر مسئولی نشریه چند رسانه ای فرصت، عضویت در کانون قرآن و عترت، عضویت در تیم رسانه ای نهاد رهبری دانشگاه و … اشاره کرد.

او از بدو ورود به دانشگاه با حضور در کارگاه های مختلف مثل متودولوژی تحقیق مقدماتی و پیشرفته، جستجوی منابع مقدماتی و پیشرفته، کارگاه خلاقیت و ایده پروری و نحوه ثبت اختراعات و اخذ تأییدیه علمی در کشور ، کارگاه مهندسی بافت در دندانپزشکی و … تلاش کردند که در عرصه علمی  نیز عقب نمانند و همپا با فعالیتهای سیاسی و فرهنگی در حوزه کارهای پژوهشی نیز  فعالیت نمایند. علاوه بر سوابق اجرایی و فرهنگی ذکر شده می توان به فعالیت های پژوهشی نظیر چاپ دو مقاله در مجلات معتبر علمی- پژوهشی، همکار اصلی پنج طرح تحقیقاتی مصوب در عرصه علوم پزشکی، ارائه مقاله بصورت سخنرانی و پوستر در همایش های مختلف دانشگاهی و کشوری اشاره کرد.

رهبر در طول چندین دوره حضور شان در جشنواره های فرهنگی- هنری دانشگاهی و کشوری حائز نه رتبه برتر شده اند که از برجسته ترین آنها می توان به عنوان رتبه اول بخش نشریه الکترونیک چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و برگزیده ویژه بخش فناوری اطلاعات پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اشاره کرد.

مهدی رهبر در حال حاضر مشغول تدوین پایان نامه ی خود در حیطه دقت ابعادی مواد قالبگیری سیلیکونی در تکنیک های مختلف  بوده و قصد نگارش دو مقاله علمی برای چاپ در ژورنال های معتبر بین المللی از پایان نامه ی خود دارند. ایشان همچنین امسال با شرکت در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی نتیجه اولیه خوبی کسب نموده اند و قصد دارند دست از تلاش و پویایی خود در عرصه دانشگاهی ، ملی و حتی بین المللی برای رسیدن به آرمان هایشان برندارند.

۴۱ ۱۷۹۹۲۶۳ IMG11081299 mahdi-rahbar

 

اخبار مرتبط

نظرات

دانشجوی رشته پزشکی

خداروشکر
ان شاءالله توفیقات روز افزونی برای این عزیزمان و دیگر جوانان مان شاهد باشیم.

جعفری

به امید افتخار آفرینی همچنین جوانانی برای شهرمان

باسلام ودعای خیر،تبریک به همشهریان محترم ،مخصوصآ به خانواده زحمتکش آقامهدی که چنین جوانی دلاورمرد مغان تربیت وتحویل جامعه اسلامی نموده اند.امیداست امثال آقامهدی هادرجامعه زیاد وباعث افتخار وسربلندی منطقه مغان باشند.بامید فرزندان موفق وسالم………….

یه همشهری

احسنتم
آفرین بر دلیرمرد نخبه مغانی…