- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مسوولیت سنگین فرمانداری پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با استاندار اردبیل از طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برخی شایعات و نظرسنجی ها در خصوص انتخاب وی به عنوان شهردار اردبیل اظهار داشت: تا زمانی که مدیران مافوقم مصلحت بدانند با افتخار، با جان و دل و با تمام توان تا آخرین لحظه مسوولیتم در خدمت مردم بزگوار،غیور و قدرشناس این شهرستان خواهم بود .

وی اضافه کرد: از ابراز لطف ومحبت تعدادی از اعضای محترم شورای شهر اردبیل که از همکاران اینجانب در مجموعه شهرداری اردبیل می باشند و بعضی هم از دوستان عزیز و بزرگان شهر زادگاهم اردبیل بوده و همیشه به بنده لطف داشته و دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. وی ادامه داد: علی ایحال علیرغم آنکه همواره به مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل عشق می ورزم و به خدمت به همشهریان عزیزم در اردبیل علاقه مندم ولی طرح ها و برنامه های بسیار مهمی در دو سال اخیر در این شهرستان پیگیری شده و بخش عمده ای از آنها در شرف بهره برداری است که به لحاظ ضرورت اتمام آنها از یک طرف و لطف و قدرشناسی مردم بزرگوار و خونگرم منطقه مغان که همیشه ما را مدیون و مرهون محبت ها و الطاف خویش قرار داده اند از طرف دیگر، ادامه خدمت در مسوولیت سنگین فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

صمدی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مدیران و دست اندرکاران سایت ها و کانال های فضای مجازی، از آنان خواست از هرگونه گمانه زنی و درج نظر سنجی و غیره در خصوص وی اجتناب کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و خبرنگاران در موفقیت مدیران دستگاه های اجرایی و پیشرفت و توسعه پایدار کشور، گفت: رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه و زبان گویای مردم ، مشکلات و مطالبات مردم را به مدیران منتقل و مسوولان را در حل این مشکلات و نیازهای منطقه یاری کنند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "مسوولیت سنگین فرمانداری پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم"

#1 Comment By ۰حسن پروانه On 2017/08/23 @ 9:02 ب.ظ

دکتر صمدی فرماندار تلاشگر ودلسوز درقلب اهالی غیور جاگرفته ویکی برکات دولت تدبیروامید فرماندار مردمی واخلاق وتوانای این شخص زبانزده عام وفرهنگیختگان وریش سفیدان شهرستان بود.تقدیر و تشکر می کنیم ازانتخاب مردم غیور توسط دکتر صمدی فرماندار تلاشگر شهرمان