امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 1st, 2016 1:25 | کد خبر : 15842 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسابقه کتابخوانی «پیامبر اُمی» در پارس آباد برگزار می شود

مدیر کتابخانه های عمومی پارس آباد از برگزاری مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب “پیامبر امی” صلی الله علیه و آله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام امین پورمحمد افزود: این مسابقه به همت امور فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد و به مناسبت هفته وحدت، ۸ دی روز شهرستان پارس آباد و ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی بین آحاد جامعه برکزار می شود.

وی با اشاره به نحوه شرکت علاقه مندان در این مسابقه گفت: متقاضیان می توانند فایل pdfکتاب « پیامبرامی »تالیف شهید مرتضی مطهری را از وبلاگ کتابخانه عمومی شهئ رجایی به نشانی www.rajaei83.blogfa.com پایگاه های خبری آران مغان www.aranmoghan.ir، آوای مغان www.avayemoghan.ir و مغانه www.moghaneh.ir دانلود و یا کتاب را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته و مطالعه کنند و پرسش نامه مسابقه را از کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد تهیه نموده و به سوالات پاسخ دهند.

وی از شرکت کنندگان در این رقابت فرهنگی و ادبی خواست، جواب سوالات را به صورت پشت سرهم (به عنوان مثال: ۱۲۳۴۱۲۳) به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ ارسال کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی پیامبر امی را ۲۱دی ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: نتایج این مسابقه ۲۳دی اعلام و به برندگان این مسابقه در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۵دی ماه جوایزی اهدا خواهد شد.

پی دی اف کتاب پیامبر امی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات