امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 21st, 2013 8:17 | کد خبر : 287 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیرکل ارشاد استان اردبیل:6 ماه است استعفا داده‌ام / استعفایم قبول شده و به تبریز می‌روم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شش ماه است که بنده از سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل استعفا داده‌ام که بالاخره این استعفا مورد پذیرش قرار گرفت.   منصور شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ استعفای من به دلیل مسائل شخصی بوده است نه مسائل مالی […]

80101259-2497498

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شش ماه است که بنده از سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل استعفا داده‌ام که بالاخره این استعفا مورد پذیرش قرار گرفت.

 

منصور شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ استعفای من به دلیل مسائل شخصی بوده است نه مسائل مالی و اعتباری چرا که بنده به دلیل وضعیت جسمی خود استعفایم را اسفند ماه سال گذشته تقدیم وزیر سابق فرهنگ و ارشاد کردم اما حسینی این استعفا را قبول نمی‌کرد.

وی یادآور شد: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتقاد داشت که باید تمام مدیران استانی تا روز آخر همراه وی باشند و به همین دلیل نیز با استعفایم موافقت نمی‌کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: 29 تیر ماه امسال به صورت مکتوب با استعفای بنده موافقت شد و 15 مرداد نیز پذیرش این استعفا کتباً به بنده ابلاغ شده به طوری که محل خدمت جدیدم آذربایجان شرقی تعیین شده است.

شرفی گفت: بنده منتظر هستم جنتی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد، مدیرکل جدید را معرفی کند و تا آن لحظه بنده در مسئولیت‌ام حضوری مقتدر دارم و هرگز اجازه نخواهم داد کارها بر زمین بماند.

این مسئول در خصوص عهده‌داری مسئولیت در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دوستان صمیمی و نزدیک بنده است که پیشنهاد معاونت و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد تبریز را داده است ولی بعید می‌دانم با توجه به وضعیت جسمی‌ام در سال 92 بتوانم مسئولیتی را بپذیرم.

وی اظهار داشت: در جشنواره پیش‌روی میلاد سرخ حضور خواهم داشت و قطعاً‌ در پیشبرد امور و برگزاری مناسب این جشنواره در خدمت دوستان خواهم بود.

 

 

نظرات

ناشناس

آقای برومند شق القمر کرده است

ناشناس

برومند عجایب روزگار است

behnam

ما هم قدردان زحمات فرماندار عزیزمان هستیم وجود اشخاصی مثل شما در منطقه افتخار برای ماست
خیلی دوست داریم و خواهیم داشت مهندس عزیز
ایشالا استعفا را برخی مسئولان قدرنشناس موافقت نمی کنند و سر عقل می آن.
منطقه مغان به وجود اشخاصی مثل شما نیاز داره
خواهشا بمونید و مغان رو نجات بدید
دانشجوی ارشد از تهران

ناشناس

نماينده آينده پارس آباد حاج عباس تابش خواهد بود انشاا…

Ali

غصه نخورعزيزم تاپدرخانم تان راداريدغم نخوريد كشورياداشتن پدرخانمي مثل آقاي فتحي پورپرشغل است واسه شما

ناشناس

باسلام
دنیای عجیبیست ،میخواستم دررابطه با انجمن موسیقی پارساباد نظر بدم اصلا جایی برایش نگذاشتن مجبورشدم اینج نظرم را بدم
نوزده دیماه دربرنامه تلویزیونی گجه لر شبکه سبلان آقای جوانشیر یک تصنیف خواندند که کل مغان هم شاعر وهم آهنگساز آن را میشناسند ولی متاسفانه ایشان اسمهای دیگری بردند ازیک مسئول وهنرمند بعید است اثر دیگری رابنام خود معرفی کند این خود یک دزدی هنری است