- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مدرسه 6کلاسه علم و ایمان پارس آبادمغان افتتاح شد

 IMG_8290

همزمان با هفته دفاع مقدس، مدرسه 6کلاسه علم و ایمان پارس آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش مغانه، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل روز چهارشنبه در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار و 400مترمربع و زیربنای 400متر مربع با صرف سه میلیارد و 200میلیون ریال اعتبار و با مشارکت یک خیر مدرسه ساز احداث شده است.

 یاور وحدتی پور افزود: 50درصد هزینه ساخت این مدرسه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی تامین شده و 50درصد بقیه را “محمدرضا مختاری” خیّر مدرسه ساز که هم اکنون در کشور ژاپن سکونت دارد تقبل کرده است.

وی، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، 344پروژه آموزشی در قالب یک هزار و 406کلاس درس در سطح استان اردبیل، توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

وی، اضافه کرد: علاوه بر این تا کنون دو باب مدرسه شبانه روزی، پنج باب نمازخانه، دو باب کتابخانه، و دو باب کارگاه و آزمایشگاه با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

به گفته وی، هم اکنون 27مدرسه خیّری درقالب 127کلاس درس در مناطق مختلف استان در دست اجراست که در مناسبت های مختلف افتتاح خواهد شد.

وحدتی پور، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علیپور، خیر مدرسه ساز نمونه کشور، از تلاش های خداپسندانه دیگر خیرین مدرسه ساز این استان و همچنین پیگیری های مستمر استاندار اردبیل قدردانی کرد.