امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 29th, 2013 10:12 | کد خبر : 1372 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدارس روستایی پارس آباد مغان به بخاری تابشی مجهز می شوند

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: به زودی مدارس مناطق روستایی فاقد گاز طبیعی این شهرستان مرزی به بخاری برقی تابشی مجهز می شوند. علی حبیب پور، شامگاه سه شنبه به خبرنگار مغانه گفت: این نوع بخاری ها در مدارسی که سامانه حرارت مرکزی ندارند و ناگزیر به استفاده از بخاری نفتی هستند، با […]

0101

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: به زودی مدارس مناطق روستایی فاقد گاز طبیعی این شهرستان مرزی به بخاری برقی تابشی مجهز می شوند.

علی حبیب پور، شامگاه سه شنبه به خبرنگار مغانه گفت: این نوع بخاری ها در مدارسی که سامانه حرارت مرکزی ندارند و ناگزیر به استفاده از بخاری نفتی هستند، با اولویت مدارس یک تا سه کلاسه و روستاهای دارای مشکل تامین سوخت ، نصب خواهد شد.

وی، از جمع آوری و حذف کامل بخاری های نفتی چکه ای از مدارس روستایی و عشایری این منطقه خبر داد و اظهار کرد: 100درصد مدارس روستایی و عشایری فاقد گاز به بخاری های نفتی کاربراتوری استاندارد و تمامی مدارس مناطق شهری این منطقه به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز هستند.

وی، با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، از تامین و ذخیره سازی سوخت مدارس مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: در ذخیره سازی سوخت مورد نیاز واحدهای آموزشی ضمن رعایت تمام ضوابط و استانداردهای ایمنی و فنی، از نگهداری هرگونه مواد نفتی، حلال های شیمیایی، مخازن سوخت و مواد اشتعال زا در محیط های خوابگاهی، آموزشی، پرورشی و اداری خودداری شده است.

حبیب پور ادامه داد: در سال تحصیلی جاری نیز در راستای تحقق صد درصدی موارد یاد شده و رفع به موقع نواقص احتمالی، کمیته پیشگیری از آتش سوزی و حوادث و تیم های نظارتی در این مدیریت تشکیل و تصمیمات جدی اتخاذ شده است.

او، بیان کرد: باهدف تامین آسایش، آرامش و سلامت جسمی دانش آموزان، جلوگیری از بروز هرگونه حوادث آتش سوزی، نگهداری و استفاده بهینه و اصولی از وسایل و تاسیسات گرمایشی و اطفای حریق، با مشارکت و همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر منطقه، دوره های آموزشی برای عوامل اجرایی مدارس برگزار شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات