امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 1st, 2013 5:35 | کد خبر : 1913 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مانور زلزله و ایمنی در مدارس پارس آبادمغان برگزار شد+تصویر

پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سطح کشور، امروز یکشنبه در مدارس شهرستان پارس آباد  اجرا شد. به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در این مراسم، هدف از اجرای مانور زلزله را افزایش سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در مواجهه با زلزله و آمادگی برای انجام اقدامات صحیح و سریع در برابر […]

036

پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سطح کشور، امروز یکشنبه در مدارس شهرستان پارس آباد  اجرا شد.

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در این مراسم، هدف از اجرای مانور زلزله را افزایش سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در مواجهه با زلزله و آمادگی برای انجام اقدامات صحیح و سریع در برابر حوادث و بالایای طبیعی از جمله زلزله عنوان کرد.

011

ولی کریمی، بر آموزش مستمر نیروهای عمل کننده و امدادی تاکید کرد و گفت:برگزاری چنین مانورهایی میزان آمادگی مردم و نیروهای امدادی را در برابر خطر زلزله افزایش می دهد.

وی، رعایت موارد و نکات فنی در ساخت و ساز و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را در کاهش اثرات حوادث قهری به خصوص زلزله بسیار موثر دانست و از دانش آموزان خواست در این مانورها و تمرین ها به صورت جدی مشارکت نمایند.

053

این مانور با حضور اعضای ستاد بحران منطقه به صورت نمادین در دبیرستان شهید بهشتی برگزار شد.

دانش آموزان در این مراسم پس از شنیدن آژیر خطر در محل های امن پناه گرفتند و سپس نیروهای امدادی هلال احمر مصدومان فرضی را به مکان های امن و مراکز درمانی انتقال دادند.

اخبار مرتبط

نظرات