امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 18th, 2015 7:40 | کد خبر : 9388 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مادر 47 ساله نکایی برای حفظ عفتش به کما رفت

مادر 47 ساله نکایی برای حفظ عفت خود از ماشین بیرون پرید و هم‌اکنون چهار ماه است که در کما به ‌سر می‌برد.

به گزارش مغانه به نقل از فارس، خبر به کما رفتن زن 47 ساله نکایی برای نجات خویش از دست یک متجاوز به عنف موضوعی بود که مرا به بخش آی.سی.یو بیمارستان امیر مازندرانی ساری کشاند.

نگاه‌ ملاقات‌کنندگان به آن سوی شیشه دوخته شده بود، دختری با نگاه محزون فقط اشک می‌ریخت، قرآن در دستش، زیر لب آیه به آیه تلاوت می‌کرد و با نگاهی غم‌بار به آن طرف شیشه توجه همه را به خود جلب می‌کرد.

زمزمه‌ها زیاد بود، در کنار همراهان بیماران بخش آی.سی.یو قرار گرفتم. سر صحبت را باز کردم.

«ف» دختر خانم «م» اهل نکا رمقی برای صحبت نداشت؛ سایر بستگان را به من معرفی کرد تا به ‌طور کامل به شرح وقایع بپردازند.

رضا که خود را همسر خواهر خانم «م» معرفی کرد پاسخگوی سؤالات من شد، او به شرح واقعه پرداخت و گفت: خانم «م» در تاریخ 24 آذرماه ساعت هشت صبح هنگامی که برای رفتن به محل کار نکا را به مقصد ساری ترک می‌کرد در مسیر «سه‌راه زاغمرز» که خودروهای خطی و غیرخطی مسافران را جابه‌جا می‌کردند سوار ماشین جوانی شد که با خودروی پژو نقره‌ای رنگ ایستاده بود تا مسافر خود را تکمیل کند؛ در همین هنگام راننده مسیر مورد نظر خود را میدان خزر ساری اعلام کرد این راننده با همین یک مسافر مسیر را به سمت ساری ترک کرد.

این خانم متوجه شد که قبل از رسیدن به پلیس‌راه ماشین به مسیر دیگری منحرف شده و به راننده هشدار داد که چرا مسیر را اشتباه می‌رود و راننده با اعلام اینکه گواهی‌نامه ندارم و پلیس‌راه جلوی مرا می‌گیرد بحث را عوض کرد؛ اما خانم «م» همچنان معترض بود و حتی با خواهش و تمنا از راننده خواست که پیاده شود حتی به او ‌گفت اگر پول اضافه می‌خواهی حاضرم پرداخت کنم تا پیاده شوم اما راننده گوشش بدهکار نبود فقط می‌گفت تا یک ساعت دیگر به مقصد می‌رسیم و با سرعت مسیر را به مقصد شوم خود طی می‌کرد و در همین جر و بحث و درگیری خانم از ماشین به بیرون پرت می‌شود و راننده در همان مسیر انحرافی با سرعت راه خود را ادامه می‌دهد.

نجات جان این مسافر برایش مهم نبود اما این مادر پاک‌دامن تحمل شنیدن سخنان راننده و پذیرفتن ذلت را نداشت.

وی با اعلام اینکه خانم «م» از طریق باغبانی که در آن مسیر انحرافی تردد می‌کرد پیدا شد، گفت: خانم «م» سه ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود و با وجود آسیب‌های جدی که به او وارد شده بود توانست با همراهانش ارتباط برقرار کند و حتی با صحبت‌هایش راننده را چهره‌شناسی کرد.

رضا افزود: خانم «م» در تعریف وقایع آن حادثه می‌گفت، «همان موقع که از ماشین پرت شدم با تمام قوا تلاش کردم که روی پاهای خودم بایستم تا در زمان مشخص به محل کارم که در شهرک صنعتی ساری بود برسم اما قادر به حرکت نبودم».

همراه این بیمار با بیان اینکه از راننده شکایت رسمی شده است و پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است، تصریح کرد: «ی» متولد سال 70 و اهل یکی از روستاهای ساری است که دارای پرونده‌های متعددی در زمینه زورگیری، سرقت و تعرض به نوامیس است و در حال حاضر در زندان به ‌سر می‌برد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار ماه است که این مادر پاک‌دامن و فداکار به کما رفته و در بخش آی.سی.یو بیمارستان بستری است و پزشک معالجش وضعیت جسمی، کلیوی، کبد، ضریب هوشی و تنفس وی را مناسب نمی‌داند.

خانواده این خانم که برای حفظ عفت زنانه و مادرانه جان خود را فدا کرده است از مسئولان امر خواستند تا نظارت بیشتری در مسیرهای پرتردد داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات