- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مؤسسه تسنیم پارس آباد مجری طرح ملی تلاوت قرآن در استان اردبیل شد

یوسف روزگاری در گفت و گو با مغانه افزود :طرح ملی تلاوت قرآن کریم با هدف کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی به منظورتربیت قاریان ممتاز و تاثیرگذار در عرصه کشوری و بین المللی اجرا می شود.

وی اجرای این طرح را توفیق و افتخاری بزرگ برای منطقه پارس آباد دانست و گفت : ثبت نام چهارمین دوره طرح ملی تلاوت از ابتدای تیرماه جاری آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۴ ادامه دارد.

روزگاری همچنین، رشد و پرورش ابعاد اخلاقی و علمی قاریان نوجوان، بهره گیری توأمان ازشیوه های های نوین آموزش قرآن در کنار روش های تأثیرگذار موفق و سنتی، ارتقاء جامع و همه جانبه سطح دانش و توانمندی های فنی و علمی افراد در رشته های صوت، لحن، تجوید، حفظ و مفاهیم قرآن و آموزش اجرای تلاوت های اثرگذار و معناگرا را می توان از دیگر اهداف این طرح دانست.

او اضافه کرد: این طرح به دو صورت حضوری در ۱۵ استان کشور و مجازی در تمام نقاط کشور و در دو دوره سه ساله مقدماتی و پیشرفته در حال اجرا می باشد.

به گفته وی، در این طرح دانش آموزان پسر ۸ تا ۱۴ سال درکلیه مناطق شهری و روستایی کشور تحت پوشش قرار می گیرند .

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.melitelavat.ir و یا بصورت حضوری به مؤسسه قرآنی تسنیم پارس آباد واقع در میدان قیام مراجعه و یا باشماره ۳۲۷۸۱۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "مؤسسه تسنیم پارس آباد مجری طرح ملی تلاوت قرآن در استان اردبیل شد"

#1 Comment By فعال قرآنی On 2015/06/30 @ 3:34 ق.ظ

من این توفیق را به استادمسلم قران جناب آقای شجاعی تبریک میگم از برکات موسسه قرانی تسنیم پرورش حافظان قران کریم در این چندسال است انشالله به امید پرورش قاریان برجسته کشوری در پارس آباد.

#2 Comment By حافظ قرآن تسنیم On 2015/11/23 @ 4:00 ب.ظ

من ازآقای شجاعی نهایت تشکررامی کنم