امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 29th, 2018 12:25 | کد خبر : 23011 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

لایحه ایجاد منطقه آزاد در شمال اردبیل به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید

فرماندار پارس آباد از تصویب کلیات لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و ۱۲منطقه ویژه اقتصادی در جلسه امروز/سه شنبه/ مجلس شورای اسلامی خبر داد.

علی علایی در گفت و گو با خبرنگار مغانه آنلاین ابراز امیدواری کرد به زودی با عنایت ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت تدبیر امید جزییات این لایحه بررسی و نهایی شود.

وی با بیان اینکه تصویب این لایحه را که مقارن با هفته دولت انجام شد به فال نیک می گیریم افزود: با این مصوبه و ایجاد منطقه آزاد تجاری –صنعتی در مغان یکی از آروزها و مطالبات مهم مردم این خطه مرزی محقق می شود.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای پارس آباد در حوزه کشاورزی و گردشگری و مرزی بودن و وجود برخی زیر ساخت های مهم و ضروری و نیز فرودگاه در این شهرستان گفت: پارس آباد نقش بسیار مهم و تاثیر گزاری در توسعه رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی و تولید و اشتغال مولد در منطقه آزاد خواهد داشت و این منطقه به امید خدا و حمایت و عنایت ویژه دولت از موفق ترین مناطق آزاد تجاری کشور خواهد بود.

وی با تبریک این اتفاق مهم خدمت مردم شریف شهرستان و استان از پیگیری های استاندار اردبیل و اعضای هیات دولت و پیگیری و همراهی آیت اله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و ائمه جمعه استان و شهرستان و اهتمام  نمایندگان استان اردبیل به خصوص دکتر شکور پور حسین شقلان نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی  در خصوص به سر انجام رسیدن این آرزو و مطالبه مردمی تقدیر و تشکر کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات