- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

قدردانی ایرج بیگدلو از مردم شریف شهرستان های پارس آباد و بیله سوار+متن پیام

به گزارش روز سه شنبه مغانه، متن کامل پیام  قدردانی بیگدلو که نسخه ای از  آن به پایگاه خبری تحلیلی مغانه ارسال شده، بدین شرح است :

بسمه تعالی

خدمت خلق همان خداست

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که مهر مرا در قلوب زلال و تابناک اهالی شریف دشت مغان انداخته و با غریب نوازی آنان، این بنده بی مقدار را قدر و منزلت بخشید.

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات خود، در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، به نام خود ثبت و ضبط نمودند.

ضمن تبریک این حماسه عظیم و ستودنی به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت شریف ایران، از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم. تقدیر و تشکر ویژه اینجانب تقدیم انسان های پاک سرشت، صادق و ارزشمندی که خالصانه و بزرگوارانه این برادر کوچک خود را رهین منت و قرین رحمت قرار داده و با بالاترین رای ماخوذه زمینه حضور اینجانب را در دوره دوم انتخابات فراهم نمودند.

ضمن ادای احترام به عموم ملت شریف و قدرشناس حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار، بخش های اصلاندوز، جعفرآباد، تازه کند، اسلام آباد و روستاهای تابعه، از تمامی کاندیداهای محترم و طرفداران عزیز آنان که زمینه ساز خلق این حماسه عظیم گردیدند صادقانه تقدیر و تشکر نموده و به این رقبای دیروز و رفقای امروز خداقوت و دست مریزاد عرض می نمایم و برای آبادانی مغانی بالنده و پرافتخار، دست نیاز و یاری به سمت این عزیزان می گشایم.

ادای احترام خاص اینجانب تقدیم تمامی طوایف و اهالی شریف حوزه انتخابیه ام باشد خواهران و برادران ارزشمندی که از تمامی اقشار، بذل محبت نموده و با حمایت های پاک و بی آلایش خود بر این برادر کوچک خود منت گذاشته و مسئولیت این حقیر را سنگین تر نموده اند.

   اوچ رنگ لی پرچمی عزیز وطنی                              مقدس قرآنی قورویاجاغام

     مجلس شورای اسلامیده من                                 بو ائلی، مغانی قورویاجاغام

وعده دیدار ما در پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات ( یا امام رضا (ع) )

خدمتگزار دیروز، امروز و فردای شما

ایرج بیگدلو

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار

photo_2016-03-01_20-25-16

 

13 Comments (Open | Close)

13 Comments To "قدردانی ایرج بیگدلو از مردم شریف شهرستان های پارس آباد و بیله سوار+متن پیام"

#1 Comment By حامیان مهندس ایرج بیگدلو On 2016/03/01 @ 6:06 ب.ظ

احسن مهندس ایرج بیگدلو

الحق والانصاف کاندیده اصلح ولایقی هستین

خدمت خلق همان حج خداست

http://www.irajbigdelloo.blogfa.com

#2 Comment By رحمان رحمتی On 2016/03/01 @ 7:28 ب.ظ

در ایام تبلیغات انتخاباتی موفق به شرکت در جلسات سخنرانی تعدادی از کاندیداها شدم . بیگدلو علاوه بر توانمندی فوق العادی که دارند واقعاً اسوه اخلاق و ادب و دریا علم و معرفت هستن. از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان واقعا شیفته اخلاق و منش این فرد شدم. به جرات باید بگویم که پارس آباد و بیله سوار مغان برای رهایی از فقر و عقب ماندگی و رسیدن به جایگاه اصلی و حقیقی خود به چنین افراد کاربلد، فرهیخته، نخبه، سالم، شایسته، لایق، مدیر و مدبر و توانمند و اصلح نیازمند است. پس قدرش بدانیم و بهش بها دهیم.

#3 Comment By حسین صبوری On 2016/03/01 @ 7:43 ب.ظ

در تکمیل فرمایشات جناب رحمان رحمتی باید عرض کنم بنده هم در جلسات سخنرانی تعدادی از نامزدها از جمله بیگدلو شرکت کردم ایشان علاوه بر ویژگی هایی که بدان اشاره کرده اید بسیار وقت شناس و قانونمند بوده و هستن. طبق برنامه و در وقت اعلام شده سخنرانی خود را شروع و مهلت داده شده به اتمام می رساند. چنان بلیغ و شیوا سخنرانی می کرد که حاضران بدون آنکه ذره ای خسته شوند با گوش دل به صحبت هایش گوش می دادند. از اینها گذشته با وجود تخریب و توهین های تندی که به خصوص بعد از انتخابات هفتم اسفند بهش شده و میشود و شبنامه هایی که علیه اش پخش کردن ، به احدی تا کنون توهین نکرده و علیه هیچکدام از رقبایش حرفی نزده است. از خداوند برایش از ته دل آروزی موفقیت در این انتخابات و در تمام شئون زندگی دارم. پیشرفت واقعی پارس آباد و بیله سوار در گرو راهیابی ایرج بیگدلو به خانه ملت

#4 Comment By یک شهروند پارس آبادی On 2016/03/02 @ 5:56 ق.ظ

در ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با انتخاب مهندس ایرج بیگدلو واقعی ترین و اصلح ترین انتخابات برگزار شد. وعده دیدار ما پای صندوق های رای در دور دوم با انتخاب دوباره مهندس ایرج بیگدلو

#5 Comment By شهروند پارسابادی On 2016/03/02 @ 9:49 ق.ظ

واقعا مهندس بیگدیلو اصلح هستش

#6 Comment By موغان On 2016/03/02 @ 11:13 ق.ظ

امید آن را دارم که جناب بیگدلو عزیز به تمامی گفته هایش جامه ی عمل بپوشاند… زمان همه چیز رو بخوبی نمایش خواهد داد………

#7 Comment By ناصر On 2016/03/02 @ 1:24 ب.ظ

خدمت به خلق همان حج خداست بلکه ثوابش بالا تر از حج هم هست ای کاش اینطور باشد و کسی که نماینده انتخاب می شود بنواند به شعار تبلیغاتی خود عمل کند خیلی ها قول دادند وبا ترفند های تبلیغاتی توانستند رای مردم را بدست بیاورند ولی متاسفانه به قول شای خودعمل نکردند امیدوارم اقای بیگدیلو بتواند این طلسم را بشکند.تجربه نشان داده نمایندگان ادوار گذشته فقط وفقط به افرادی که دور بر انها در ایام انتخابات جمع شدند خدمات ارایه نمودند اینگار فقط اینها بودند که در پیروزی انها نقش داشتند ودیگران هیچ ولی ایندوره باید این رسم عوض شود ونماینده خودش را نماینده همه بداند وبه همه با یک چشم نگاه کند

#8 Comment By م On 2016/03/03 @ 4:38 ق.ظ

واقعا اصلح می باشد عمران وابادانی نیاز مند تفکر است که ایشان دارند

#9 Comment By عادل On 2016/03/03 @ 7:11 ق.ظ

سوابق کاری هر دو عزیز نشان میدهد که کدامیک لایق مجلس هستند.
با تهمت و دروغ نمیتوان نظر مردم را عوض کرد.

#10 Comment By موغانیم On 2016/03/03 @ 6:32 ب.ظ

یاشاسین موغانیم
یاشاسین ایرج بیگدلو

#11 Comment By سلیمان علیزاده On 2016/03/04 @ 7:10 ق.ظ

مهمدس بیگدلو در اخلاق و رفتار فردی واجتماعی زبان زد است و این را در نحوه تبلیغات در زمان انتخابات نیز نشان داد و حامیان خود را به رعایت اخلاق دعوت میکرد واز برخورد برخی رقبا و حامیانشان که ناجوانمردانه و بدور از اخلاق قصد تخریب ایشان را داشتند با صبوری برخورد می نمود.
اما وقتی زمان دفاع و احقاق حق مردم و منطقه به میان کشیده میشد شجاعانه در مقابل ناعدالتی ایستادگی میکرد ودر کنار این خصوصیات و ویژگیهای برتر که او رافردی سخنور و سیاس و مدیری مجرب با کوله باری از تجربه در عرصه سیاست و با سوابق درخشان وپاک در بالاترین سطح انتخابات قرار داد و با آرای بالا ثابت کرد مردم مغان آگاه و روشنفکر هستند وخوب می توانند فرد اصلح را تشخیص دهند .ان شالله در دوره دوم این شناخت از سوی مردم بیشتر شده و با کسب اکثریت آرا راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد .
درود بر حامیان مهندس ایرج بیگدلو

#12 Comment By یزدان On 2016/03/04 @ 3:26 ب.ظ

جناب سلیمان علیزاده تو کی هستی به هر پیامی پیام داری…..انگار سایت مغانه با حنابعالی نسبتی داره…..

#13 Comment By سلیمان علیزاده On 2016/03/05 @ 10:44 ق.ظ

با سلام
خطاب به آقای یزدان ، برادر ارجمند بنده هیچ نسبتی با سایت مغانه ندارم واین بهتان در حق این سایت و بنده ناروا میباشد.شایان ذکر است علت اینکه پیامهای بنده بسیار دیده میشود باید عرض کنم بنده هر روز پیامها و خبرهای این سایت را دنبال میکنم و به عنوان یک شهروند حق دارم نسبت به هر خبری نظر بدم و امیدوارم در این خصوص حقی رو از کسی نگرفته باشم چون نه توانای اینکار را دارم نه وجدانم اجازه نمیدهد حق کسی را ضایع کنم
بنابراین برای بنده ناراحتی و اعتراض جنابعالی مفهوم و شفاف نبوده و دلیل آن را نمیدانم.