امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 3rd, 2014 11:53 | کد خبر : 6856 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فعالان صنعت چاپ پارس آبادمغان تجلیل شدند

به مناسبت روز صنعت چاپ، طی مراسم ویژه ای از فعالان این عرصه در پارس آبادمغان تجلیل شد.

DSC_0073

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد در این مراسم بااشاره به اهمیت چاپ و تاثیر آن درجامعه گفت :صنعت چاپ به دلیل تنوع فراوان و ارتباط تنگاتنگ با فرهنگ، اهمیت بسیاری دارد و محصولات چاپی امروز در خدمت فرهنگ، سیاست، اجتماع و اقتصاد در آمده است.

یوسف روزگاری با بیان این که کارکردهای متنوع صنعت چاپ، اهمیت آن را دوچندان کرده است، گفت: خوشبختانه این اهمیت امروزه در سراسر کشور درک شده و برنامه های ویژه ای جهت حمایت از اهالی صنعت چاپ در دست تدوین است.

روزگاری به تشکیل انجمن چاپ برای اولین بار در پارس آباد خبر داد و گفت : مراحل قانونی این انجمن در دست اقدام است که بانهایی شدن کار این انجمن بسیاری از دغدغه های این عزیزان به صورت جدی و قانونی پیگیری خواهد شد.

احد احدزاده معاون فرماندار پارس آباد نیز دراین مراسم با تبریک روز صنعت چاپ گفت : از ادارات شهرستان انتظار داریم کارهای چاپی خود را در داخل شهرستان انجام دهند و از ظرفیت چاپخانه های منطقه استفاده نمایند ولزومی ندارد که ادارات و نهادهای منطقه سفارشات چاپی خود را در سایر شهرستان ها و استان ها انجام دهند.

وی، بر ضرورت رفع مشکلات صنفی چاپخانه داران تاکید کرد و افزود: پارس آباد مغان از نظر تعداد چاپخانه و مراکز خدمات چاپی در سطح استان ، بعد از اردبیل در مکان دوم قرار دارد.

به گزارش مغانه، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از مدیران چاپخانه ها و مراکز خدمات چاپی این شهرستان تجلیل شد.

DSC_0023 DSC_0040 DSC_0048

اخبار مرتبط

نظرات