امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 26th, 2016 6:47 | کد خبر : 16292 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فروشگاه عرضه محصولات کشت و صنعت مغان در پارس آباد راه اندازی شد

با مشارکت انجمن حمایت زندانیان پارس آّباد، فروشگاه دائمی عرضه مستقیم محصولات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در در این شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش مغانه، رحیم گل زاده دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد مغان در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت : حمایت صادقانه مدیر عامل ،اعضای هیات مدیره ،مدیران مجتمع دامپروری ،بازرگانی ودیگر عوامل اجرایی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پیشبرد اهداف مقدس انجمن حمایت زندانیان شایسته تقدیر و تشکر و قابل تحسین است.

وی با قدردانی از حمایت ها و همگاری های خوب مدیران عامل شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان و انجمن حمایت زندانیان و دیگر عوامل اجرایی در راه اندازی این فروشگاه اظهار کرد: امیدوارم این همدلی و همکاری مقدس بیش از گذشته در سایر موارد مادی و معنوی تداوم داشته باشد.

دکتر شعبانی رئیس دامپزشکی شهرستان پارس آباد مغان در این مراسم با اشاره به اهمیت بسیار بالای بهداشت در سلامتی مردم،این فروشگاه را در عرضه بهداشتی مواد غذایی برای استان حتی در سطح کشور به عنوان یک الگوی بسیار مناسب دانست و گفت: کشتارگاه صنعتی شاهسون گوشت مغان از نظر رعایت استاندارد بین المللی در خاور میانه کم نظیر است.

وی کشتارهای غیر مجاز و غیر بهداشتی دام را تهدیدی برای بهداشت عمومی و سلامت مردم دانست و از شهروندان خواست از خرید گوشت از مراکز و قصابی هایی که به صورت غیر مجاز اقدام به کشتار دام می کنند پرهیز کنند تا به بیماریهای مختلف حتی برخی بیماریهای غیر قابل درمان مبتلا نشوند.

مهندس نادری مدیر امور بازرگانی شرکت کشت و صنعت ودامپروری مغان نیز ضمن اعلام آمادگی شرکت مغان در پشتیبانی از انجمن حمایت زندانیان در راستای رسیدن به درآمد پایدار جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانیان گفت: راه اندازی این فروشگاه یکی از برنامه های حمایتی و جهت گیری های اروجعلی محمدی مدیر عامل این شرکت با هدف بهره مندی اقشار مختلف مردم منطقه مغان از عرضه مستقیم تولیدات غذایی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با قیمت حمایتی بوده است.

نظرات