- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد: ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است

IMG_8132

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: ایران اسلامی هم اکنون به یک کشور قدرتمند و توانمند در زمینه های مختلف تبدیل شده است.

 سرهنگ عبدی روز دوشنبه در آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس پارس آباد، افزود: به واسطه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، برخورداری مسوولان و دولتمردان از انگیزه دینی، عدم خیانت فرماندهان و دولتمردان، ایران اسلامی به رغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان، توانسته پله های رشدو ترقی را طی کند.

وی، به ارتقای رتبه کشورمان در حوزه ها و زمینه های مختلف از جمله علمی، هوا و فضا، نانو، پزشکی، صنایع دفاعی و موشکی و کشاورزی اشاره و بیان کرد: ایران اسلامی در زمان حاضر در سطح خاورمیانه، جزو هشت کشور برتر هسته ای و سه کشور برتر در نانو می باشد.

عبدی، به کسب افتخار و مدال توسط دانش آموزان و دانشجویان در رقابت های بین المللی، اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان ما در تمام المپیادهای معتبر جهانی مدال ها و نشان های برتر را کسب می کنند که این نشانگر ارتقای روز افزون سطح علم و دانش کشور ایران است.

او، اضافه کرد: ایران اسلامی در کنار رشد علمی ، پزشکی و هسته ای، در زمینه های دفاعی و صنایع موشکی نیز به موفقیت های بزرگی نایل شده است.

وی، از دانش آموزان خواست با ترویج گفتمان ولایت، عمل به پیام ها و وصایای شهداء و حضور جدی در صحنه های مختلف، دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنند.