- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

فرمانده انتظامی پارس آباد: اراده آهنین بهترین راه مقابله با اعتیاد است

estekhdam-entezami1
پارس آبادمغان، اردبیل- فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: اراده آهنین و عزم راسخ بهترین راه مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد است.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، سرهنگ “الیاس دلیر” در جریان بازدید از مرکز بهبود بیماران مبتلا به اعتیاد در روستای” گوشلو” از توابع پارس آباد افزود: اعتیاد به مواد مخدر و مصرف قرص های روانگردان، عامل مهم فروپاشی کانون گرم خانواده و بروز آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.
وی جوانان را سرمایه ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن در حال حاضر با استفاده از مواد مخدر ،داروهای روانگردان و مشروبات الکلی سعی در ناکارآمد کردن قشر جوان جامعه و تخریب اعتقادات و ارزش های اسلامی و معنوی را دارد که حفظ هوشیاری و روی آوردن به باورهای دینی اصلی مهم در مقابله با این پدیده های شوم است.
وی اظهار کرد :‌نیروی انتظامی با تمام توان و تجهیزات حداکثر امکانات خود در مسیر مقابله با اعتیاد و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ گام برداشته و محیطی ناامن رابرای مخلان آسایش مردم فراهم می کند.
“احد احدزاده” معاون فرماندار نیز، مشارکت و همدلی را در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد مهم دانست و گفت: باید همه مسوولان و دستگاه های متولی دست به دست هم دهند تا گام های محکمی در مسیر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد برداشته شود.
وی، با اشاره به عملکرد و فعالیت های نیروی انتظامی منطقه، از اقدامات و تلاش های این نیرو در بحث مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.