- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

فرماندار: پرداخت به موقع عوارض سبب عمران پارس آبادمی شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در بازدید از طرح آسفالت خیابان شهید صفایی پارس آباد با تاکید بر این که مردم شهر پارس آباد لایق خدمات مطلوب، فضای سبز ، مبلمان و بوستان های شهری و همچنین معابر مناسبی هستند، افزود: تحقق این امر با مشارکت و همکاری مردم و تلاش مضاعف اعضای شورای شهر ، مجموعه شهرداری میسر خواهد بود .
وی با بیان اینکه شهر همانند خانه شهروندان است اضافه کرد: شهروندان بایستی با حفظ نظافت و بهداشت اطراف خانه و محل کسب خود و حساسیت در نگهداری امکانات و تجهیزات موجود در پارکها ، میادین ، معابر شهری و حراست از فضای سبز و رعایت قانون در ساخت و ساز ، شهرداری را در اجرای هرچه بهتر برنامه ها و طرح ها یاری و پشتیبانی کنند.
وی با اشاره به اینکه با مساعدت و کمک دولت، مشارکت مردم ، تلاش و اراده اعضای شورای شهر و شهرداری و کارکنان وکارگران شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی در شهر پارس آباد شتاب خواهد گرفت، اظهار کرد: عمران و آبادانی و زیبایی شهر بدون حمایت همه جانبه شهروندان امکان پذیر نیست.
شهردار پارس آباد نیز گفت: طرح آسفالت خیابان شهید صفایی به طول ۵۰۰متر و عرض ۲۴متر با حدود پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری این شهر اجرا می شود.
احمد داداشی، از خرید یک هزار و ۵۰۰تن قیر با هدف آسفالت خیابان ها و معابر این شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی اکیپ های آسفالت ، تا دو ماه آینده مشکل آسفالت و لکه گیری کلیه خیابانهای سطح شهر پارس آباد برطرف شود.
وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری دانست و بیان کرد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی در سطح شهر جلوگیری شود.
وی ادامه داد: شهرداری پارس آباد در آسفالت خیابان ها و معابر عمومی به بحث رعایت نکات فنی توجه ویژه ای داشته و طی دستورالعمل هایی تأکیدات لازم را در خصوص اعمال و رعایت این دستورالعمل ها و اصول فنی ابلاغ کرده و در حال حاضر آسفالت ریزی خیابان ها با رعایت دقیق موازین فنی انجام می گیرد.
وی تصریح کرد : علاوه بر آسفالت، چندین اکیپ دیگر نیز در سطح شهر مشغول لکه گیری و درز گیری معابر سطح شهرهستند و با تمام توان سعی در برطرف نمودن نواقض خیابانها و معابر هستیم تابتوانیم رضایت شهروندان را به دست آوریم .

۳ ۴

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "فرماندار: پرداخت به موقع عوارض سبب عمران پارس آبادمی شود"

#1 Comment By دوست On 2015/07/26 @ 11:31 ق.ظ

از فرماندار پرتلاش منطقه که با بازدیدهای مستمر باعث شده ادارت منطقه حرکتی به خود بدهند تشکر میکنم. همجنین از معاون فرماندار مهندس ندایی که با برنامه ریزی باعث شده اند پروزه های عمرانی منطقه سرعت عمل بیشتری به خود گیرند تشکر میکنم. اگر پروزه های عمرانی اینطور که شروع شده ادامه یابد که در این مورد سهم شهرداری بیشتر هست قطعا جهره شهر زیباتر از حالا خواهد شد.به امید آنروز