امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 28th, 2016 12:21 | کد خبر : 18794 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: هفته دولت فرصت مغتمی برای ارزیابی عملکرد مسوولان اجرایی است

فرماندار پارس آباد مغان گفت: مناسبت های هفته دولت و دهه فجر، فرصت مغتنمی برای ارزیابی عملکرد و کارنامه مسوولان دستگاه های اجرایی و بیان خدمات دولت است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی این شهرستان افزود: دو مقطع زمانی هفته دولت و دهه فجر فرصت خوبی است تا مجموع خدمات، اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی در قالب پروژه ها و طرح های عمرانی و تولیدی به مردم گزارش شود.

وی با بیان اینکه الگوسازی سیره شهیدان رجایی و باهنر از سوی مدیران دستگاه ها و نهادها ، می تواند منشاء خدمت رسانی بیشتر و بهتر برای مردم باشد، ادامه داد: مسوولان در رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم و جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی اجرا و تکمیل ۶۹طرح و پروژه با اعتباری افزون بر یک هزار و ۱۱۳میلیارد ریال را بیانگر نگاه ویژه دولت به این منطقه مرزی دانست و اضافه کرد: پارس آباد مغان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل، در زمینه سرمایه گذاری و تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه نیز در مکان دوم استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایاب سدخداآفرین مهم ترین و عظیم ترین پروژه در سطح استان اردبیل است که با تکمیل و بهره برداری از آن ، افزون بر ۶۲هزار هکتار از اراضی دیم منطقه تبدیل به آبی و برای دهها هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

او از تخصیص چهار هزار میلیارد ریال به طرح ملی پایاب خداآفرین در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در سال ۹۴حدود سه هزار و ۲۵۰میلیارد ریال و هشت سال قبل از آن کمتر از یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال برای اجرای این پروژه عظیم سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی، در هفته دولت امسال ۶۹پروژه به بهره برداری رسید که شبکه پایاب سدخداآفرین در بخشی از ناحیه عمرانی دوم با ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، بهسازی شبکه فرعی آبیاری و زهکشی مغان در ناحیه عمرانی ۱و۲ با ۳۴۰میلیارد ریال اعتبار، نوسازی و بهسازی کشت و صنعت مغان با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار، توسعه شبکه برق با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال، گازرسانی به ۱۷روستا با ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و اجرای طرح هادی روستایی در پنج روستا با ۱۶میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال سرمایه گذاری از جمله آنهاست.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی پارس آباد برگزار شد، استاندار اردبیل، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای، امام جمعه و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم پارس آباد حضور داشتند.

IMG_0024

 

 

اخبار مرتبط

نظرات