امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 17th, 2013 8:21 | کد خبر : 1781 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست

 فرماندار پارس آباد گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب و فرهنگ عاشورا و کربلاست. ولي كريمي امروز – يكشنبه- در جلسه ھﻤﺎھﻨﮕﯽ برنامه های هفته ﺑﺴﯿﺞ ، با قدردانی از حضور گسترده مردم و هیئت های مذهبی این شهرستان در آیین های عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی افزود: با گذشت حدود 34 سال از پیروزی شکوهمند […]

7541_orig

 فرماندار پارس آباد گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب و فرهنگ عاشورا و کربلاست.

ولي كريمي امروز – يكشنبه- در جلسه ھﻤﺎھﻨﮕﯽ برنامه های هفته ﺑﺴﯿﺞ ، با قدردانی از حضور گسترده مردم و هیئت های مذهبی این شهرستان در آیین های عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی افزود: با گذشت حدود 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، به برکت حضور بسیج در عرصه های مختلف، ایران اسلامی در مقابل هجمه ها و زیاده خواهی های دشمنان و نظام استکبار، محکم و استوار ایستاده است.

 وي افزود: تکریم بسیج همان چیزی است که از سید الشهداء(ع) به یادگار مانده و ملت مسلمان ایران نیز توانست با بسیج مردمی حکومت اسلامی را برقرار کند.

وی، ادامه داد: همانگونه که امام حسین(ع) در برابر ظالمان و بی‌دینان سر فرود نیاورد بسیجیان ما نیز امروز بدون کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای از دشمنان و استکبار جهانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حاضر شده و توانستند از حقانیت نظام اسلامی دفاع کنند.

 كريمي، حضور چشمگیر بسیجیان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی را مایه افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: تا کنون بسیج موفقیت‌های علمی بسیاری را در عرصه‌های بین‌المللی برای کشورمان رقم زده است.

 وي از بسیج به عنوان پشتوانه ی عظیم نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را اجرا نماید.

  فرماندار پارس آباد خطاب به مسوولان منطقه، گفت: انتظار این است که مدیران دستگاه های اجرایی، با استفاده از تمام توان و ظرفیت شهرستان برنامه های هفته بسیج را به صورت گسترده و باشکوه برگزار کنند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج، بهره برداری از چندین طرح عمرانی ، خدماتی و اقتصادی در سطح شهرستان با میلیاردها ریال سرمایه گذاری شروع خواهد شد، ادامه داد: فرهنگسرا، خانه بهداشت ، پرورش ماهي، گازرسانی به تعدادی از روستاها و چند طرح اقتصادي از جمله این پروژه هاست.

 سرگرد پاسدار عباس نوظهور جانشين سپاه ناحيه پارس آباد هم با عرض تسلیت ایام محرم به برنامه تدارک دیده شده اين هفته از سوي سپاه اين شهرستان اشاره كرد و افزود: برگزاري يادواره شهدا، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران ، غبارروبي مزار شهدا ،‌ برگزاري مسابقه كتابخواني، تجمع بزرگ بسيجيان در پنجم آذرماه و همايش ائمه جماعات از برنامه هاي پیش بینی شده هفته بسیج است.

وی، با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، “بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت” تعیین شده است، گفت: از30آبان تا ششم آذرماه هرسال به عنوان هفته بسیج نامگذاری است.

اخبار مرتبط

نظرات