امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 2nd, 2015 1:58 | کد خبر : 11941 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: زمینه عرضه میوه باغات کشت و صنعت مغان در منطقه فراهم شود

فرماندار پارس آباد با اشاره به شروع برداشت محصولات سردرختی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نسبت به عرضه مستقیم محصولات مرغوب باغی این شرکت در سطح شهرستان تاکید کرد.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار پارس آباد با بیان اینکه چندین نوع میوه در مجتمع باغات شرکت مغان استحصال می شود، افزود: توزیع میوه با کیفیت کشت و صنعت و دامپروری به صورت مستقیم و قیمت مناسب، علاوه بر بهره مندی مردم از تولیدات منطقه موجب جلوگیری از واردات میوه از سایر شهرستان ها و استان ها و افزایش قیمت انوع میوه می شود.
مهدی احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: باید اقلام پرمصرف مردم در ماه مبارک رمضان توسط مسئولان و متولیات امر مورد توجه ویژه قرار گیرد تا در این ایام مردم در زمینه تامین این اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز خود با مشکل و نارسایی مواجه نباشند.
وی اضافه کرد: نباید با وجود نیاز منطقه، محصولات باغی شرکت مغان در سایر شهرستان ها و استان ها عرضه شود.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای استقبال از ماه رمضان تمهیدات لازم برای ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اقلام ضروری و پرمصرف مردم با تخفیف‌های مناسب انجام شده است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه موضوع اطلاع‌رسانی و آموزش و فرهنگسازی مصرف از وظایف مهم کمیته تنظیم بازار است، افزود: با ملاک عمل قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی باید نسبت به حمایت از تولیدات داخلی اقدام شود و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های درست و شفافی در جامعه انجام شود تا زمینه‌های تحقق این سیاست فراهم آید.
وی با اشاره به وظایف کنترل و نظارت بر بازار و قیمت‌ها و کیفیت اقلام بیان کرد: ادارات صنعت و معدن و اتحادیه‌ها و تعزیرات حکومتی و بهداشت باید با هماهنگی و بازرسی مستمر در راستای تحقق برنامه‌های کمیته تنظیم بازار تلاش کرده و با تشکیل گشت‌های بازرسی مشترک در ایام ماه مبارک رمضان زمینه ایجاد برخی تخلفات را در شهرستان از بین ببرند.
رئیس شورای تامین شهرستان پارس‌آباد رسیدگی به اصناف را تنها در حوزه بهداشتی و انظباتی ندانست و افزود: انتظار می‌رود تا با بررسی خواسته ها و مشکلات اصناف و پیش‌بینی لازم برای تسهیل کار اصناف در سطح شهرها زمینه ارائه خدمات شایسته برای اینقشر فراهم آید.
احمدی با بیان اینکه امسال با رحمت الهی سال پر برکتی برای کشور هم به لحاظ تولیدی و هم به لحاظ سیاسی بوده است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای استقبال از ماه رمضان تمهیدات لازم را برای ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات ضروری نظیر خرما، قند، شکر، روغن، برنج، گوشت، تخم‌مرغ و مرغ با تخفیف‌های لازم انجام شده و از ظرفیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ خرده‌فروشی نیز در اعمال تخفیف‌ها استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظرات

هاشم

سلام مدیر لطفا در مورد تخلفات مدیر شرکت نفت بیله سوار تحقیق و اطلاع رسانی کنید .
وی به امورات شرکت رسیدگی نمی کند .
با آمدن وی مصرف سوخت منطقه حدود ۵۰ درصد افزایش یافته که علت آن قاچاق سوخت می باشد .