امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 27th, 2015 9:35 | کد خبر : 12950 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: خبرنگاران چشمان تیزبین جامعه هستند

فرماندار پارس آباد گفت: رسانه ها و خبرنگاران زبان گویای مردم و چشمان تیزبین و جامعه هستند.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روزخبرنگار که با حضور مسوولان برخی دستگاه های اجرایی پارس آباد برگزار گردید افزود: رسانه ها به عنوان مهم ترین حلقه واسط بین مردم و مسوولان، نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
وی با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری، شغل شریف و مقدسی است گفت: خبرنگارانی که صادقانه و درست به وظایف و رسالت خود عمل می‌کنند، در جامعه تأثیرگذار هستند.
وی ادامه داد: خبرنگاران منطقه همیشه در کنار ما بوده و در انعکاس عملکرد و توانایی های دستگاههای اجرایی ما را همراهی کرده اند.

SONY DSC

وی با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار افزود: ۱۷ مرداد ۷۷ روزی است که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی کشور، هفدهم مرداد ماه هر سال را جهت ارج نهادن به همه خبرنگاران ، روزنامه نگاران و نویسندگان به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرده است.

SONY DSC

فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه پروژه های اجرایی ، حوادث ، اتفاقات و رخدادهای شهرستان زیر پوشش خبریِ، خبرنگاران منطقه است گفت : ما به حرفه و جایگاه خبرنگاری ارزش خاصی قائلیم و معتقدیم که برای توسعه و پیشرفت شهرستان، حمایت و همراه بودن اصحاب رسانه از جمله ضروریات مدیریت امروزی و خدمت صادقانه است و تجلیل و تکریم این عزیزان و پیشکسوتان عرصه خبر و مطبوعات باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.
یوسف روزگاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد ضمن تشریح عملکرد حوزه رسانه و خبر در یک سال اخیر در سطح شهرستان افزود: در حال حاضر در این شهرستان ۲۲ خبرنگار مشغول فعالیت هستند که ۱۳ نفر آن فعال و ۹ نفر دیگر نیمه فعال هستند.

image003
وی از فعالیت رسمی چهار نشریه محلی و چهار سایت خبری فعال و مجوزدار ( آران مغان، مغانه،سنجش و دانش مغان و ارس تبار اصلاندوز) و ۴ نفر نماینده صدا و سیما در شهرستان ( پارس آباد،اصلاندوز،تازه کند،اسلام آباد) خبر داد و اظهار داشت : ترغیب و تشویق خبرنگاران فعال شهرستان که شبانه روز و بدون در نظر داشتن ایام تعطیل و سایر شرایط در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد ادارات شهرستان تلاش می کنند از جمله ضروریات روز خبرنگار است.
روزگاری با بیان اینکه حساسیت کار اطلاع رسانی، نیاز مخاطبان به دانستن سریع و به موقع خبرها برای اتخاذ تصمیم درست و نیز افزایش رسانه ها و رقابت میان آن ها، بر ضرورت سرعت در کار خبررسانی افزوده است گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه حامی و پشتیبان خبرنگاران است.

کلمات کلیدی: ,

اخبار مرتبط

نظرات

درد دل یک شهروند

جناب آقای فولادی این روز را به حضرتعالی تبریک گفته امید داریم با سعه صدری که دارید در این راه عدالتخواه و مدافع حریم و حرمت مظلومان باشید تا حقی از جامعه ضایع ویا منافع ملت بنفع فردی و با گروه خاصی مصادره نگردد با آرزوی توفیق و سلامتی برای تک تک خبرنگاران