امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2016 6:46 | کد خبر : 17213 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آبادمغان: مسوولان حق تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را ندارند

فرماندار پارس آبادگفت: طبق قانون انتخابات، روسای ادارات، نهادها و اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی پارس آباد اجازه فعالیت و تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را ندارند.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد در پاسخ به برخی شایعات مطرح شده در خصوص جانبداری بعضی ادارات و نهادها در انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از داوطلبان نمایندگی مجلس، افزود: مطابق نص صریح قانون انتخابات و سیاست های کلان دولت تدبیر و امید هیچ یک از اعضای هیات های اجرایی، بازرسی ، نظارت و کلیه دست اندرکاران و مجریان انتخابات و مدیران ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان حق تبلیغ و فعالیت له یا علیه کاندیدای انتخاباتی را ندارند.

وی با اعلام اینکه آرای مردم حق‌الناس است و با تمام توان از آن صیانت و حراست خواهیم کرد، گفت: با متخلفان انتخاباتی در هر پست، مقام و جایگاهی بدون ملاحظه و اغماض و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

صمدی میزان مشارکت مردم در سطح استان و کشور در انتخابات هفتم اسفند را ۶۲درصد بیان و اضافه کرد: این مشارکت در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با حضور حداکثری مردم ولایت مدار این دو شهرستان بیش از ۷۷درصد بود.

وی با تشکر و قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رای ، اظهار کرد: بایستی این حضور و مشارکت فعالانه و گسترده مردم را پاس بداریم و به شکرانه آن در جهت افزایش اعتماد عمومی مردم و سرمایه اجتماعی تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه در مرحله دوم باشیم.

وی با بیان اینکه قطعاً آرای مردم تعیین کننده نهایی خواهد بود، ادامه داد: در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر انتخابات و زمینه سازی برای خلق حماسه ای دیگر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و در این راستا به هیچ وجه اجازه کوچکترین تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی را به احدی نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه هر دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات برای ما محترم هستند، افزود: مردم مطئمن باشند که دست اندرکاران و مجریان انتخابات تمام سعی و توان خود را برای صیانت و حفاظت از تک تک آرای ریخته شده به صندوق های رای و برگزاری یک انتخابات بی نظیر به کار خواهند گرفت.

فرماندار پارس آباد در ادامه به تلاش جدی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برای عمران و آبادانی شهر تاکید کرد و نسبت به تخصیص ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران شهری قول مساعد داد.

اخبار مرتبط

نظرات

میر حامد مولایی

سلام علیکم جناب اقای مهندس اکبر صمدی فرماندار محترم محبوب شهرستان مرزی پارس اباد مغان
واقعا تشکر میکنم از زحمات جنابعالی در شهرستان.