- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تغییر نمی‌کند

ostandariطاهر شریفی بعد از ظهر امروز در پاسخ به سئوال خبرنگاران در حوزه های مختلف، اظهار کرد: ما در مورد بانوان و حضور آن ها در بخش های اقتصادی و فرهنگی و اداری و تولید با برخی نارسایی ها و تأخیر در توجهات رو به رو هستیم به طوری که این موارد همواره زیر سایه جنبه های سلبی و آسیبی قرار گرفته و آن گونه که شاسیته بوده در این بخش های ایجایی نتوانستیم کارنامه موفقی را داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان این که نگاه آسیبی همواره بر دیگر نگرش های حوزه بانوان مقدم تر بوده و برتری داشته است، گفت: در جهت گیری درست و صحیح به ظرفیت های بانوان اشکالاتی وجود دارد و آنچه که در حوزه آسیب ها نیز همواره به عنوان یک دغدغه مطرح بوده محدودیت ایجاد شده در حوزه اطلاع رسانی است که به صورت استانی بر این بخش سایه افکنده است.

وی با اعلام این که حمایت از حوزه بانوان، حمایت ضعیف و در حد پایین است، گفت: این نگاه غلط شاخص حمایتی پایین تر به عنوان میراث ناگوار به دست ما رسیده و بودجه کلانی وجود ندارد که این خلاء ها را جبران کنیم تا بتوانیم عقب ماندگی های این حوزه را از بین برده و آسیب ها را بزداییم.

‌شریفی در مورد رویکرد دولت و مسئولان استانی در تغییر فرمانداران و مدیران اجرایی گفت: به غیر از فرماندار گرمی تغییر در همه فرمانداری ها اتفاق افتاده و فرماندار گرمی نیز به خاطر همسویی با برنامه های دولت و پیگیری اجرای پروژه های تأثیر گذار در منطقه هم چنان در سمت خود ابقا شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تغییر و تحولات به صورت ساری و جاری همواره مد نظر است و نباید انتظار داشت که ماندن در مسئولیت ابدی است بلکه تغییر و تحول بر اساس کارایی افراد است و اگر این کارایی مشاهده نشده و مثبت ارزیابی نشود ممکن است تغییرات و جا به جایی ها اتفاق بیفتد.

شریفی تصریح کرد: در دولت یازدهم رویه تغییرات برخلاف دولت گذشته یک شبه و با تعجیل انجام نمی شود بلکه تغییرات با طمانینه و آرامش خاص و در نظر گرفتن توانمندی های افراد انجام شده و علت تغییر در برخی از مدیران نیز همین فرآیند مثبت دولت است که نمی خواهد یک شبه همه را کنار بگذارد و مدیران جدید انتخاب کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان یک دست نبودن دولت و مجلس به عنوان دیگر عوامل تأخیر در تغییر مدیران گفت: به دلیل همین یک دست نبودن گاه تغییر بخشدار به دلیل دیدگاه نماینده مجلس و مسئولان اجرایی چندین ماه طول می کشد.

وی مدیر کشت و صنعت را مدیر فنی و اجرایی نه مدیریت سیاسی دانست و افزود: از بین گزینه ها جهاد کشاورزی بهترین فرد را به این سمت انتخاب کرده تا کشت و صنعت که به یک مکان غارت شده و چپاول شده تبدیل شده بود تغییر پیدا کند و در مسیر اصلاح فرآیند حرکت داشته باشد.

شریفی از پیگیری ها برای ارتقای شهر اصلاندور و جعفرآباد به سطح بالاتر خبر داد گفت: البته این کار در وزارت کشور در حال بررسی و ارزیابی نهایی بر اساس جمعیت، امکانات و موقعیت است تا بتوان زمینه این کار را فراهم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با رد شایعه تغییر فرماندار جدید پارس آباد تصریح کرد: مشکل بیگدلو کارمند رسمی نبودن دولت است که باید این نارسایی برطرف شود.

منبع: تسنیم

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "فرماندار شهرستان پارس‌آباد تغییر نمی‌کند"

#1 Comment By ناشناس On 2014/07/20 @ 5:40 ب.ظ

توراخداببين يك فرماندارانتصاب مي شودبعدقبل ازآن هم معاون عمراني استانداري بوده وپستهاي قبلي ايشان حالا مي گويند كه ايشان كارمند هيچ اداره اي نيست مسئولين رده بالا درقيامت چه جوابي به جوانان بي كاروشرمنده خانواده خواهنددادكه مي گويند يك كارسرايداري هم وجود ندارد آيا اين يك حق كشي وباندبازي سالاري نيست متاسفم براي مسئولين

#2 Comment By ناشناس On 2014/10/26 @ 12:37 ب.ظ

بعد از یک دهه یک فرماندار لایق وکار بلد منصوب شده چرا نمی گذارند این مردم شریف طعم خوش حضوریک فرماندار دردآشنار برای چند سال تجربه کنند . خداوند همیشه با انسانهای رسالت پذیر وخدمتگذار است .