- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

فردی که در جاده بیله سوار – تبریز با آبمیوه مسموم از اتباع جمهوری آذربایجان سرقت می کرد، دستگیر شد

2308

سرهنگ صابر عباس زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وصول چند فقره گزارش از تعدادی اتباع جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه فردی با خودرو سواری پس از سوار کردن آنان در مسیر بیله سوار تا تبریز با خوراندن آبمیوه مسموم اقدام به سرقت وجوهات نقدی و سایر اموال قیمتی آنان می کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با احصاء بازه های زمانی و مکانی سرقت ها و با ایجاد طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی خودرو سواری پژو روآ شناسایی و توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقداری آبمیوه مشکوک کشف و با هماهنگی مقام قضایی آبمیوه های مکشوفه جهت آزمایش به پزشکی قانونی ارسال و مشخص شد آبمیوه های مکشوفه حاوی کلونازپام بوده است.

سرهنگ عباس زاده افزود: متهم در تحقیقات اظهار کرد پس از سوار کردن اتباع خارجی و جلب اعتماد آنان با خوراندن آبمیوه مسموم مسافران بیهوش و پس از سرقت اموال و وجوهات نقدی آنان به بهانه خراب شدن خودرو مسافران را سوار خودرو دیگری می کرد و از محل متواری می شد.

وی گفت: متهم به چهار فقره سرقت وجه نقد و وسایل قیمتی به این شیوه در حوزه های استحفاظی شهرستانهای مرند، تبریز، اهر و بیله سوار استان اردبیل اعتراف و تاکنون چهار نفر از شکات نیز شناسایی و پرونده به همراه متهم و شکات به دادسرای عمومی اهر ارسال شده است.

منبع:ایرنا

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "فردی که در جاده بیله سوار – تبریز با آبمیوه مسموم از اتباع جمهوری آذربایجان سرقت می کرد، دستگیر شد"

#1 Comment By ه On 2015/03/17 @ 9:44 ب.ظ

کشور آذربایجان تریاک به ساک ایرانیان میزارند تا رشوه بگیرند…ای ول داره