- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

عملیات اجرایی احداث اولین پارک بانوان در پارس آباد مغان شروع شد+تصاویر

به گزارش مغانه، “حسن حسین اوغلی” روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این طرح گفت: این پارک در زمینی بالغ بر یک هکتار و با یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری از محل اعتبارات ماده ۱۸۰، در زمین “توفیقی” احداث می شود.

وی با بیان اینکه پارک ویژه بانوان از مطالبات و نیازهای اساسی این شهر مرزی است، ادامه داد: با اتمام عملیات ساخت و درختکاری و احداث فضای سبز، بلافاصله تجهیزات و امکانات ورزشی متناسب بانوان در این مجموعه تعبیه خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با تخصیص و جذب اعتبار مورد نیاز این مکان فرهنگی ورزشی در اسرع وقت تکمیل، تجهیز و به بهره برداری برسد تا زنان و دختران بتوانند با امنیت و آرمش خاطر به ورزش و تفریح بپردازند.

وی با بیان اینکه پارک ها و بوستان های ویژه بانوان نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی و روحی و روانی این قشر و شادابی و نشاط اجتماعی دارد، ادامه داد:  متاسفانه تا کنون در بخش رفاهی آن طور که باید حق زنان این منطقه رعایت نشده است.

حسین اوغلی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل ماده ۱۸۰ تامین شده است ، از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پارس آباد قدردانی کرد.

۲ ۰۰۱ ۲ ۰۰۲ ۲ ۰۰۴ ۲ ۰۰۶ ۲ ۰۰۷ ۲ ۰۰۸ ۲ ۰۱۰

 

 

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "عملیات اجرایی احداث اولین پارک بانوان در پارس آباد مغان شروع شد+تصاویر"

#1 Comment By چیلله ر On 2015/07/07 @ 5:04 ق.ظ

امید واریم مثل پارک جانبازان نصف و نیمه رها نشود ، ۱۲ ساله که این پارک به خاطر چند تا موزائیک ، کمی ماسه و سیمان بلا تکلیف باقی مانده و متاسفانه درخواست های مکرر مردم در آهن سرد شورا ها اثر نکرده که نکرده ، جالب تر آنکه این پارک در عصر یکی از روزهائی که ترفند و غارت پا گرفته بود توسط استاندار وقت – صابری – افتتاح شده بود ، چراکه فقط حدود چهار متر از طرف جاده آسفالت جدول گذاری شده بود.و استاندار هوشمند ما به خیال کامل بودن دست به اینکار شرم آور زده بود.

#2 Comment By اکبری On 2015/07/07 @ 1:20 ب.ظ

بنظر من همه اینها از روی کار فرماندار جدید میباشد جرا که وی با بازدید میدانی از ادارات انها را مکلف به انجام کار تموده هست و در عین دوستی با هیج کس شوخی ندارد.اگه مراجعه کنیم به سایت فرمانداری خواهیم فهمید که فرماندار جدید جه قدمهای مثبتی برداشته هست.

#3 Comment By هممشهری On 2015/07/08 @ 7:07 ق.ظ

تقدیر و تشکر از فرماندار پر تلاش منطقه . جناب آقای فرماندار اگه سخت گیری نکنی این شورا کاری انجام نمیده خوابشون خیلی خیلی سنگین هست به این زودی از خواب بیدار نمیشن. از امام جمعه محترم تشکر میکنم که در نماز جمعه در مورد نصب تابلوها در میادین شهر به شهرداری و شورای شهر تذکر دادند

#4 Comment By حسینی اصل On 2015/07/08 @ 7:14 ق.ظ

بیجا ره نماینده منطقه سال پیش از ماده ۱۸۰ به شهرداری و سایر اداره جات منطقه تخصیص اعتبار داده و لی اسمی از ایشان برده نمیشود.جرا؟ دلیلش جیست؟ ولی خدار راشکر تو اتمام نمایندگی ایشون یک بار هم که شده اسم نماینده را آوردن.

#5 Comment By احمد On 2015/07/08 @ 10:42 ق.ظ

پول مردم و بازاریان رو بدن بعد بیان نظرشون رو روی شهر سازی اعمال کن واقعا حیف چی فکر میکردیم چی شد شوراها و شهر دار قبلی خیلی خیلی بهتر از شهردار وشوراهای این دورست