- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

طرح سوال از شهردار پارس آباد مغان کلید خورد

IMG_5612

یک عضو شورای شهر پارس آباد و موافق طرح سوال از شهردار اين شهر، در این زمینه به خبرنگار مغانه، گفت: در جلسه عصر دوشنبه، موضوع سوال از شهردار مطرح شد که  چهار نفر از اعضای شورای شهر با آن موافقت کردند.

لیلا ایمانزاده، تعداد سوالات را 14مورد ذکر و تصریح کرد: واگذاري جایگاه سی ان جی شهرداری، پروژه های عمرانی تعطیل شده، ساخت و سازهای غیرمجاز، طرح سکونتگاههای غیررسمی و بافت فرسوده،  ممیزی املاک، مصوبات معطل مانده شورا، جمع آوری و دفن زباله و بلاتکلیفی تعدادی از پرسنل شهرداری، بخشي از سوالات اعضاي شورا از شهردار پارس آباد است.

به گفته وی، با استناد به ماده 73قانون شوراها، رییس شورای شهر مکلف است به صورت مکتوب موضوع طرح سوال را به شهردار ابلاغ نماید و شهردار نیز موظف است که ظرف 10 روز در صحن شورای شهر حضور یافته و پاسخگو باشد كه بر اين اساس، رييس شوراي شهر پارس آباد بايد سوالات مطروحه را به انضمام نامه اي به شهردار ابلاغ كند.

وی، اضافه کرد: براین اساس اگر پاسخ و توضیحات شهردار پارس آباد در قبال سوالات مطرح شده قانع‌کننده باشد مسئله خاتمه می‌یابد در غیر این صورت فضا برای استیضاح شهردار ایجاد خواهد شد.

این گزارش حاکیست، علاوه برایمانزاده، سه نفر دیگر از اعضای شورا به نام های کریم سربلند، صمد نوری و صیاد معصومی طراحان سوال از شهردار هستند.

Picture 012

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "طرح سوال از شهردار پارس آباد مغان کلید خورد"

#1 Comment By رحمت On 2014/05/21 @ 11:37 ب.ظ

شهردار انصافاً برنامه ها و طرح های مهمی را در سطح شهر شروع کرده لذا باید اعضای شورا به آقای داداشی فرصت بدهند و با حفظ اتحاد و همبستگی خود و تعامل خوب با شهردار، وی را یاری کنند.

#2 Comment By araz…. On 2015/01/21 @ 5:09 ب.ظ

رحمت جون چندگرفتی…..اره برنامه هایی مهم داره…!!!!!!!