امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 28th, 2015 10:36 | کد خبر : 12358 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

صورت سوخته «محمدرضا و ساناز» در انتظار کمک شماست /به یاری شان بشتابید

حدود ۶ماه پیش بود که حادثه دلخراشی در محله ایثارگران پارس آباد رخ داد این سانحه که در اثر انفجار پیک نیک گاز در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست منجر به سوختگی شدید دو کودک خردسال و معصوم و مرگ مادر مهربانشان شد.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، روزگار شور اشنیاق دوران کودکی را از این کودکان گرفته و اکنون تنها چیزی که از تمام زیبایی های صورت محمدرضا محیّر ۴ساله و خواهرش ساناز ۸ساله برجای مانده سوختگی است .

صورت و بدن این خواهر و برادر از نواحی مختلف قربانی شعله ها و زبانه های سوزناک آتش شده و این حادثه باعث شده ساناز که در پایه دوم ابتدایی تحصیل می کرد به ناچار و به رغم میل باطنی از درس و مدرسه و دوستان و همکلاسی هایش جدا شود و نتواند ادامه تحصیل دهد.

پدر این کودکان می گوید در این حادثه علاوه بر تمام لوازم و اثاثیه منزل، همسرم را بعد از ۱۳روز بستری دربخش ” آی سی یو” یکی از بیمارستان های تبریز، به علت سوحتگی شدید از دست دادم.

میکائیل محیر در حالی که بغض کرده بود افزود: از زمان وقوع آن حادثه تلخ تا کنون، فرزندانم بارها در بیمارستان های تبریز و تهران مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

محیر با صدایی لرزان می گوید کاش در آن حادثه خودم در آتش می سوختم ولی به همسر و بچه هایم به خصوص دخترم آسیبی نمی رسید وقتی به دست ها و صورت سوخته بچه هایم نگاه می کنم ذره ذره آب می شوم چرا که طاقت دیدن چنین وضع و نشستن غبار غم بر سیمای معصومشان را ندارم.

او با بیان اینکه در تهران جایی را برای اقامت ندارد، ادامه داد: طبق گفته پزشکان معالج، باید چندین عمل جراحی دیگر بر روی دست و صورت محمدرضا و ساناز انجام گیرد.

او با یادآوری کمک و مساعدت عده ای از خیرین منطقه، از همه کسانی که در ادامه این مسیر سخت و طولانی کمک اش کردند قدردانی کرد.

میکائیل ، کارگر فصلی است اکنون که گرفتار این حادثه تلخ و مشکل بزرگ شده برای تامین هزینه های درمان و عمل جراحی بچه هایش و سایر هزینه ها به شدت در تنگنای مالی قرار دارد.

اگر در این ماه مبارک پر فیض رمضان به عنوان مردمی نوع دوست و یاری رسان، قصد کمک به سلامتی و برآوردن بخشی از هزینه های درمانی دو کودک معصوم “محمدرضا و ساناز محیر” و تامین نیازهای مالی پدر رنج دیده این کودکان را دارید می توانید با یاری سبزتان و کمک های نقدی خود در این کار خیر و خداپسندانه سهیم باشید و از این طریق توشه ای برای آخرت خود فراهم کنید.

همچنین از مدیران سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی و فعالان شبکه های مجازی و اجتماعی انتظار می رود با بازنشر این مطلب در این امر خیر مشارکت نمایند.

شماره کارت بانکی : ۶۰۳۷۷۰۱۰۸۸۲۱۴۸۹۲ بانک کشاورزی و شماره تماس ۰۹۱۴۹۶۶۷۸۶۵ میکائیل محیّر

۲۳

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

حسن موسوی

از خداوند برای این خواهر و برادر آرزوی شفای عاجل دارم و از همشهریان و مردم نوعدوست می خواهم هر اندازه که در توان دارند به پدر این دو کودک مصدوم کمک مالی کنند و مطمئن باشید خداوند اجرش را خواهد داد.

روحی

وقتی از کاندیداهای شورای شهر و مجلس شورای اسلامی سوال می کنی که هدف ات از شرکت در انتخابات چیست می گوید قصد خدمت به مردم را دارم و صدها میلیون تومان در ایام انتخابات هزینه می کند تا به اصطلاح با پیروزی در انتخابات به مردم خدمت کند . اگر واقعا قصدشان خدمت به مردم است محمدرضا و ساناز که دچار سانحه شده اند نیز از همین مردم هستند به آنها کمک کنند تا از این درد و گرفتاری خلاص شوند. به نظرم کمک مالی به این افراد نیازمند هزاران مرتبه ارزشمند تر از راهیابی به مجلس و شورای شهر است.

ناشناس

کمک به هم نوعان در مواقع گرفتاری و حادثه از تاکیدات اسلام است. اگر مسلمانیم باید کمک کنیم تا آنها از رنج و عذاب و درد نجات یابند.

رستم سروری

انسان تا درد و مصیبتی برایش پیش نیامده در خواب و غفلت است . وقتی دچار این درد و مصیبت شد می فهمد که نداری ، تنهایی ، رنج ، درد و مصیبت یعنی چه . ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت وب سایت مغان که در کارخیر همواره پیش قدم بوده اند ، درج چنین مطالب و تصاویر را در وب سایتها جهت آگاهی عموم مردم به نیت نیک و مردم پسند می دانم تا اذهان عمومی متوجه اتفاقات اطراف خود شده و دست یاری خود را هر آنقدر که در توانشان است دریغ ننمایند .از خداوند بزرگ شفای عاجل و کامل این برادر و خواهر را دارم و امیدوارم مردم نوعدوست و خونگرم شهرستان پارس آباد ، آنان را تنها نخواهند گذاشت .

همشهری شما

درحد توانم کمک می کنم . از دیدن این صحنه خیلی ناراحت شدم.

دوست مغان و مغانه

امیدوارم باهمت همگانی باردیگرامید را به این عزیزان هدیه کنیم.

ناشناس

اقایان اعضای شورا شهرلطفا اقدام به کمک کنید

hc shdj

از سایت عصر ایران کمک خواستم
لطفا از خیریه همت درخواست کمک کنید
خیریه همت تهران

مهرپرور

سلام عزیز اینسان سئور خالقیم و وجدانلی مسئوللار اینسانلیق نامینه و بو عزیز آیین حورمتینه کورپه اوشاقلارا یاردیمینیزی گوسترین.
تلسین اینسانلار دئیب گولمه یه
گوز یاشی توکمه یه بیر از گجیکین
تلسین الدن توتماقا
عومرونو شن یاشاتماقا
تلسین تلسین تلسیر زامان

سیرداش

اولو تانریدان اونلارا صبیر دیله ییرم و بیرده بوتون اینسانلاردان خواهیش ائدیرم کی اللریندن گلن قدر اؤز یاردیم اللرینی اونلارا اوزاتسینلار و ان اساس بوتون زحمت چکنلردن و خانم مهرپرور باشدا اولماق شرطیله تشککور ائدیرم

بابک آدیگوزلی

منی هیچه پوچا یاشاماق یوروب
کاش ائلیمنن اولوب گوله بیلیدیم
اورگیم اولیدی بیر تکه چورک
اونودا الیمنن پوله بیلیدیم
براستی که صحنه دلخراشی است…

ناشناس

بدلی از دانشگاه پیام نور پارس آباد
انشااله با تمام وجود و به یاری خداوند منان به خانواده محترم محیر شهروند عزیز پارس آبادی کمک خواهم کرد. از تمامی همشهریان گرانقدر و فهیم در این امر خیر کمک کنن

مروت مهراور

باسلام بنده حقیر هم ازتمامی شهروندان عزیز درخواست کمک دارم برای درمان محمدرضاوسانازوهرکمکی هم ازدست بنده بیایدکمک می نمایم باردیگرثابت خواهیم کرد که سانازومحمدرضاتنهانیست

باسلام ودعای خیروبرکت ،پیشاپیش عید سعید فطر برهمه مسلمانان جها ن بالاخص به هموطنان عزیزتبریک گفته آرزوی قبولی طاعات وعبادات وسلامتی وتندرستی را ازدرگاه احدیت خواستارم.اما درخصوص ساناز خانم وآقامحمدرضا ،ضمن تسلیت وابرازتاسف وتاثر.امیداست همه همشهریان محترم ،که همیشه ثابت کرده اند درزمانهای بحرانی ودرخیری وکمک به همنوعان نیازمند قدمهای بزرگ وچشمگیروقابل قبول در کارنامه عمل داشته اند، برای کمک رسانی به این عزیزان با حمایت های مالی وروحی روانی وعاطفی خود بخاطر رضای خدا وبه حق حضرت فاطمه زهرا(س) تبسم به لبانشان بازگردانیم، بشتابید که فردا دیر است ، هرکس درحد توان باجمع اوری کمکهای نقدی کمترین قطره های بارانی تبدیل به سیل خروشان خواهدشد.هموطنان ایرانی ،همشهریان عزیز، مغانیهای مقیم شهرستانها دست نیاز برای کمک به این عزیزان معصوم به سویتان دراز میکنم . خدایا مارو ببخش که درکار خیر یا،جار،زدیم یا،جا،زدیم.( گاهی گمان نمی کنی ولی میشود-گاهی نمیشود نمیشود که نمیشود .گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست- گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود.)

اکبر جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نباشد قرار
وظیفه شرعی وانسانی هر شخص کمک به هم نوعان در مواقع نیاز و ضرورت میباشد. بنده نیز بر خود وظیفه میدانم که از این دو طفل معصوم اعلام حمایت نمایم و از همه دوستان ، همکاران و همشهریان محترم و انسان دوست تقاضای کمک ومساعدت را برای درمان این عزیزان را دارم

یه شهروند.احدی

از شما مسئولان و خیرین شهر برای این دو طفل معصوم آرزویه دلسوزی دارم که بیخودی پولشونو راهی حج نکن حج همین جاست عربستان رفتن همش شان است
واقعا احوالشان سوزناک است