امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 29th, 2014 10:05 | کد خبر : 3981 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

صندوق حمایت از توسعه کشت دانه های روغنی ایجاد می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه های روغنی زیتون و پنبه خبر داد.

81143125-5659015

به گزارش مغانه، عدیل سروی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به تازگی در کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ایجاد این صندوق تصویب شده است و این امر می تواند در اقتصاد کشاورزی کشور و استان نقش مهمی داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و مدیریت مطلوب در بخش کشاورزی استا اردبیل افزود: هیچ زمانی ما در کشور کمبود پول و اعتبار نداشتیم و مشکل اساسی در اجرای طرح ها و پروژه ها به دلیل عدم وجود برنامه ریزی قوی و مدون بوده است.

سروی اظهار کرد: لازم است فکرها و اندیشه هایمان را گسترده تر کنیم و با فراخی تفکر به فکر حل مشکلات اساسی بخش کشاورزی باشیم چراکه در بخش کشاورزی هر چقدر از انرژی فکر و اندیشه استفاده کنیم باز فاصله زیادی با ایده آل ها داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بااشاره به شعار امسال که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: مسوولان قسمت هایی که بیشترین سهم را در مراجعه مردم دارند باید حتماً سعی کنند به تقاضاهای آن ها بدون فوت وقت رسیدگی و یا مواردی که منشا قانونی دارند با محوریت قانون اقدام کنند به طوری که هیچ نارضایتی به وجود نیاید.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در شعار سال 93 مدیریت جهادی را تاکید می کنند گفت:این نامگذاری اشاره دارد به دوران دفاع مقدس و نقش اصیل جهادگران و سنگرسازان بی سنگر که برای ساخت سنگر در پشت فرمان لودر و بولدوزر آن هم بدون سرپناه به صف می ایستادند تا یکی پس از دیگری به فیض شهادت نائل آیند تا سنگر و خاکریزی به عنوان سپر در مقابل دشمن برای رزمندگان ایران اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود: پس هم اکنون باید چنین نهادی مقدس و انقلابی در کار تولید و ارائه خدمات با آن روحیه شبانه روز تلاش کند و با در دست داشتن پرچم پر افتخار جهاد در عمل هم در مدیریت خود عملاً با نام جهادی نقش آفرینی کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جهاد کشاورزی با مزین شدن به عنوان جهاد، افتخار بزرگ و وظیفه سنگینی بر دوش دارد و باید با روحیه هماهنگی متعهدانه با محوریت شعار سال بی وقفه برای تامین امنیت غذایی مردم تلاش ها را صد چندان کند.

حجت الاسلام اکبر اکبری افزود: با روحیه جهادی و مدیریت جهادگرانه باید در طریق سعادتمند اقتصاد مقاومتی در آینده نه چندان دور از اقتصاد نفتی و تک محصولی رهایی یابیم که در آن زمان جشن واقعی موفقیت ایران و ایرانیان در فتح قله های رفیع اقتصاد و صنعت خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظرات

ناشناس

بانظر اقای برومند موافقم، پارس اباد واقعالیاقت استان شدن را دارد.

یک معلّم

حالا ببینیم و تعریف کنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ناشناس

آقای برومند تحویل بگیر … اگه واقعا ً جلوی بی ادبی آقای حقیقت پور را بگیری مطمئنا ً در دوره بعدی مثل آب روان راهی مجلس می شوی ( یعنی استان شدن مغان ) ………
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از آدم‌ها حرف‌های اضافی، اقدامات نسنجیده و حرکت‌های نامناسبی را انجام می‌دهند که اسباب بی‌آبرویی خود و حتی منطقه را فراهم می‌آورند که قطعاً ما با منطق آنها را تنبیه خواهیم کرد.

منفک شدن اردبیل از مغان امکان‌پذیر نیست و عده‌ای حرف‌هایی را می‌زنند که اصلاً به عواقب آن فکر نمی‌کنند و این سخنان اصلاً برازنده یک نماینده‌ نیست که بین مغان و اردبیل دعوا ایجاد کند.
و حرف های دیگه ………….

جلال

اگر ما هم مثل جناب آقای برومند روشن فکر و واقع بین به منطقه خودمون باشیم میشه استان شدن منطقه مغان رو صد در صد عملی کرد ، استقبال از این طرح یعنی به ارزو رسیدن منطقه مغان .

بصیرت اردبیل

آقای حقیقت پور اکر میتوانید مثل نماینده تبریز اصفهان وخیلی نمایندهای دیکر تلاش کنید تا این حرف حقیقت را پشت تریبون نشنوید تا الان چه کار مثبتی انجام دادید بودجه میاد برای اردبیل هزینه میشه
ونماینده مردم شهرستان گرمی هم مثل شما سه 3نماینده اردبیل معلوم نیست کجاست برید راه روستای تبریز را هم ببینید اردبیل را هم ….درپایان تشگر میکنم از منطق اردبیلی که تا حالا …بود خدا میداند.