- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شورای شهر بیله سوار از انتخاب شهردار عاجز مانده است

به گزارش مغانه ، در این دو سال که از عمر شورای چهار می‌گذرد شهر بیله‌سوار با وجود تلاش عده‌ای از اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار مناسب و شایسته فاقد شهردار است و حتی شهرداری بدون سرپرستی و انتخاب شهردار موقت مدیریت شده و مردم به شدت از این اوضاع گله‌مند هستند.

نماینده شهرستان بیله‌سوار در شورای استان که به شدت از این موضوع ناراحت و نگران است، گفت: در بی‌تدبیری رخ داده در دو سال اخیر شورای شهر بیله‌سوار و دیگر مسئولان نتوانستند در انتخاب یک شهردار لایق و مناسب پیش‌قدم شده و به بحران نبود شهردار در شهرستان مرزی بیله‌سوار خاتمه دهند.

فراهم اختری بیان کرد: شاید در کشور این شرایط ویژه و منحصر به فرد برای استان اردبیل و بیله‌سوار باشد که یک شهر مرزی با وجود ورود گردشگران بی‌شمار خارجی و داخلی و داشتن شرایط خاص در این دو سال شهرداری را نداشته باشد.

وی افزود: معلوم نیست مسئولان استانی و شهرستانی با چه تفکر و اندیشه‌ای نسبت به انتخاب شهردار شورا را ملزم و موظف نکردند و مردم این شهرستان از یک نابه‌‌سامانی عمرانی و خدماتی رنج می‌برند که دلیل عمده آن نبود شهردار در این شهر مرزی است.

اما در این بین آنچه که جالب توجه است سکوتی است که شورای شهر بیله‌سوار در قبال انتخاب نکردن شهردار در پیش گرفتند و حاضر نیستند در این زمینه واقعیت‌ها را مطرح کنند، هرچند که بیش از این تعدادی از اعضای شورای شهر بیله‌سوار سعی کرده بودند تا در این زمینه گزینه‌های مورد خاص و مطلوب خود را مطرح کنند اما با رای مثبت اعضای شورای شهر روبه‌رو نشدند.

شهر بدون شهردار در حالی دو سالی است که بلاتکلیف به حال خود رها شده که هنوز هم عده‌ای سعی می‌کنند بیان کنند که با وجود شورا نیازی به انتخاب شهردار نیست.

منبع: فارس

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "شورای شهر بیله سوار از انتخاب شهردار عاجز مانده است"

#1 Comment By كاميار On 2015/05/02 @ 9:25 ب.ظ

پارس آباد شمالی ترین شهر ایران و استان است