- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان صاحب خانه شد

به گزارش مغانه، معاون عمرانی استاندار اردبیل در مراسم بهره برداری از این ساختمان گفت: ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز از مشکلات و معضلات اساسی و مهم ترین مانع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شهر پارس آباد است.

آذرنژاد بر ضرورت برخورد جدی و قاطع با عاملان هرگونه ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهر تاکید کرد و از شهروندان و صاحبان املاک خواست تا قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز مجوزهای لازم را از شهرداری محل اخذ کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با تاسیس ساختمان شورا، روند خدمات رسانی به شهروندان تسریع و امورات مردم تسهیل شود.

وی به طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اجرای پارس آباد اشاره و از فعالیت ها و عملکرد شورای شهر و شهرداری این شهر قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز گفت: با راه اندازی ساختمان جدید در رو به روی شهرداری، این شورا در محلی مستقل و دائمی مستقر و ا مکان ارایه خدمات بهتر به شهروندان با سرعت و دقت بیشتر فراهم گردید.

حسن حسین اوغلی با قدردانی از حمایت های جدی معاون عمرانی استاندار و فرماندار پارس آّباد، بیان کرد: امیدوارم ساختمان جدید شورا، بستری برای خدمات رسانی بهینه، سریع و حداکثری به شهروندان باشد.

در آیین افتتاح ساختمان شورای شهر، فرماندار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسوولان دستگاه های اجرایی پارس آباد نیز حضور داشتند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

photo_2015-12-20_21-15-09 photo_2015-12-20_21-15-30 photo_2015-12-20_21-15-16 photo_2015-12-20_21-16-38

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان صاحب خانه شد"

#1 Comment By آشنا On 2015/12/27 @ 2:49 ب.ظ

حالا کار شورای محترم کمی سخت تر شد البته اگر امکان داشت فکری برای حل معضل شب نشینی ها وتصمیمات خانگی این عزیزان می کردند بهتر بود چون همه چیز الان برون سپاری شده ودر این خصوص شورای محترم نیز از قافله عقب نمانده وجلسات تخصصی خود را شبانه وخانگی برگزار می کنند