امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 30th, 2013 7:56 | کد خبر : 1904 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شورای آموزش و پرورش پارس آباد مقام اول استانی را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ارزیابی های سال تحصیلی 92-91 موفق به کسب رتبه نخست در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل شد. علی حبیب پور روز شنبه به خبرنگار مغانه، گفت: آموزش و پرورش پارس آباد در سال تحصیلی یاد شده، همچنین […]

0101

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ارزیابی های سال تحصیلی 92-91 موفق به کسب رتبه نخست در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل شد.

علی حبیب پور روز شنبه به خبرنگار مغانه، گفت: آموزش و پرورش پارس آباد در سال تحصیلی یاد شده، همچنین در بخش قرآن و معارف اسلامی در رشته حفظ قرآن کریم رتبه دوم کشوری و در پروژه مهرماه سال 92در بین پنج استان رتبه عالی را به دست آورد.

وی، به ارتقای جایگاه این شهرستان در کنکور سراسری اشاره و بیان کرد: در آزمون سراسری در رشته فنی و حرفه ای و کاردانش تعداد شش نفر و در رشته های نظری 32نفر رتبه زیر 100کشوری را کسب کردند.

حبیب پور همچنین کسب مقام برگزیده کشوری در جشنواره جوان خوارزمی، رتبه ممتاز کشوری در اجرای جشنواره فیلم رشد، مقام برگزیده کشوری در فیلم کوتاه، رتبه های نخست استانی انجمن اولیا و مربیان، سرود همگانی ، نقاشی همگانی، هفته شورای آموزش و پرورش و کسب رتبه اول استانی الگوهای روش مناسب تدریس با رویکرد درس پژوهی پایه ششم ابتدایی را از توفیقات و افتخارات این اداره در سال تحصیلی 92-91 ذکر کرد.

وی، کسب مقام های اول استانی در مسابقات و جشنواره علوم آزمایشگاهی، تاریخ و جغرافیا و آزمون حرفه و فن، در ارزیابی هفته های پیوند و خانواده، مقام قهرمانی تیم فوتسال نونهالان در جام رمضان و عنوان قهرمانی تیم فوتسال فرهنگیان در هفته دولت را از دیگر موفقیت های اموزش و پرورش پارس آباد در سطح استان عنوان کرد.

او، با اعلام اینکه این افتخارات و توفیقات در سایه تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش و کلیه معلمان و مدیران به دست آمده است، اضافه کرد: پارس آباد همچنین در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور مقام دوم و در ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات رتبه دوم استانی را از آن خود کرده است.

به گفته وی، بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، آموزش و پرورش پارس آباد در سال تحصیلی 92-91موفق شد در جشنواره جابرابن حیان رتبه سوم، جشنواره جوانه های برتر مقام سوم، پرسش مهر فرهنگیان عنوان سوم و در جذب نوآموزان و پیش دبستانی مقام سوم را در میان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان کسب کند.

حبیب پور، همچنین کسب رتبه های برتر استانی در مسابقات علمی و عملی و فنی و حرفه ای، رقابت های علمی و کاربردی کاردانش، المپیاد کامپیوتر و نانو، المپیاد نجوم و مقام برتر درعملکرد کمیته دهه فجر را از دیگر موفقیت های این اداره در جریان سال تحصیلی سال گذشته عنوان کرد.

نظرات