- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شهرک عشایری در شهرستان پارس آباد ایجاد می شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز پنجشنبه در جلسه بررسی طرح های هادی گفت: مشکلات عشایر محدوده نشین باید هر چه سریعتر برطرف شود و دراین راستا تهیه طرح هادی برای ۱۰ قشلاق با بیش از ۸۰۰ خانوار به منظور ایجاد شهرک عشایری انجام شده است.
وی با تاکید بر تعریف کاربری های فضای سبز، مکان های مذهبی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و انتظامی در این محدوده ها افزود: با اجرای این طرح شاهد بهبود وضعیت اجتماعی و معیشتی عشایر استان به خصوص در مناطق شمالی باشیم.
فرماندار پارس آباد در ادامه از پایان یافتن تهیه طرح هادی هادی برای ۱۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان خبر داد.
احمدی اعتبار اختصاص یافته برای این امر را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات اجرای طرح های هادی در ۱۶ روستای پارس آباد نیز با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال آغاز شده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز با اشاره به تهیه طرح های هادی برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان های گرمی و پارس آباد عنوان کرد: اجرای طرح اسکان عشایر یکی از دغدغه های مسوولان است که در این راستا فرمانداری پارس آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گام های موثری تاکنون برداشته اند.
موسی کنعانپور بیان کرد: مجموعه استانداری از این طرح حمایت می کند و دستگاه های متولی باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.
وی در ادامه نیز به اجرای طرح جامع شهری پارس آباد و بررسی الحاق روستاهای چسبیده به شهر تاکید کرد.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "شهرک عشایری در شهرستان پارس آباد ایجاد می شود"

#1 Comment By بهرام On 2015/12/05 @ 9:38 ق.ظ

ایا این همان طرح اسکان عشایر قدیمی نیست که هزاران ایراد در زمان قدیم به ان گرفتند