امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 26th, 2015 6:28 | کد خبر : 14645 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهردار جدید پارس آباد مغان فردا معارفه می شود+حکم

مراسم معارفه دکتر “خیراله سربلند” شهردار جدید شهر مرزی پارس آباد مغان فردا /سه شنبه/ برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه مغانه،با صدور حکم انتصاب شهردار پارس آباد از سوی استاندار اردبیل به تمام حرف ها و حدیث ها در خصوص شهردار جدید این شهر پایان داده شد.

۲۵مردادماه امسال بود که اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد احمد داداشی شهردار قبلی پارس آباد را پس از استیضاح برکنار و سربلند را با اکثریت آرا به عنوان شهردار پیشنهادی خود به استاندار معرفی کردند.

به گزارش مغانه در بخشی از حکم انتصاب استاندار اردبیل خطاب به خیراله سربلند شهردار پارس آباد آمده است: به موجب این حکم و در اجرای مفاد تبصره ۳اصلاحی ذیل بند ۱ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و براساس پیشنهاد مصوبه شماره ۲۸۸/۹۴ ش مورخ ۲۵/۵/۹۴ شورای اسلامی شهر پارس آباد جنابعالی را به سمت شهردار پارس آباد منصوب می نمایم.

آیین معرفی شهردار جدید پارس آباد ساعت ۱۰فردا با حضور آذرنژاد معاون عمرانی استانداری و قلندری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی پارس آباد برگزار می شود.

به گزارش مغانه، خیراله سربلند متولد ۱۳۵۲ شهرستان پارس آباد و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی رشته مدیریت است .
استاد برجسته پژوهش در استان اردبیل، معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد بیله سوار به مدت دوسال و استاد نمونه در سطح کارشناسی ارشد دانشگاه های استان اردبیل از جمله عناوین علمی و سوابق کاری وی می باشد.
وی همچنین چاپ چندین مقاله در مجلات و نشریات معتبر علمی آمریکا، انگلیس، سوئیس و سوئد و چند کشور دیگر و تالیف چندین عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد.
شهر پارس آبادمغان با حدود ۱۰۰هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل در مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

۸۶

۴۵

 

اخبار مرتبط

نظرات

بابك آديگوزلي

با سلام و تبریک به جناب آقای دکتر سربلند. آرزوی موفقیت. بابک آدیگوزلی

یک شهروند

دکتر خیرالله سربلند یک استاد و مدیر توانمندی است . این انتخاب بجا و شایسته را خدمت ایشان و شهروندان تبریک و از حسن نیت شورا و فرماندار پارس آباد و مسوولان استان کمال تشکر را دارم.

سهراب رحمانی

ضمن تبریک به دکتر خیرالله سربلند ، از ایشان می خواهم در ابتدای شروع کارشان نیروهای مجموعه شهرداری به خصوص پرسنل شاغل در خود شهرداری ساماندهی کنند. به نظرم یکی از علل اصلی ناکارمدی و عدم موفقیت شهرداران قبلی وجود برخی افراد در این مجموعه است . این افراد با برخورد ناصحیح و ناشایست خود سبب نارضایتی ارباب رجوع و بدبینی مراجعه کنندگان از شهردار و شورا می شوند.

کرامتی

بنده هم با نظر جناب رحمانی کاملاً موافقم ، مجموعه شهرداری نیاز به پالایش و خانه تکانی اساسی دارد. در بین افرادی که در شاغل در شهرداری، برخی ها کاری جز سنگ اندازی در روند کار شهرداری و ناراضی کردن مردم از دستشان برنمی آید. تا شهردار جدید دست به پاکسازی این افراد نزند موفق نخواهد شد.

جناب آقای دکتر سربلند. آرزوی موفقیت و سر افراز باشید