امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 11th, 2014 5:53 | کد خبر : 6414 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شعبه بیمه آسیا در پارس آباد مغان تاسیس شد

شعبه بیمه آسیا در شهرستان مرزی پارس آباد تاسیس و راه اندازی شد.

DSC00030

به گزارش مغانه، رئیس بیمه آسیا شعبه پارس آباد در آیین شروع بکار این شعبه در جمع خبرنگاران پارس آباد گفت: با افتتاح و شروع فعالیت این شعبه منبعد نیازی به مراجعه بیمه گزاران به مرکز استان برای اعلام خسارت نخواهد بود و تمام خسارت هایی که جزو تعهدات بیمه آسیا است در این شعبه قابل پرداخت است.

سیاوش عبادی فردآذر افزود: به علت عدم استقرار شعبه، بیمه گزاران برای اعلام خسارت مجبور به مراجعه به مرکز استان اردبیل بودند که در برخی موارد در مسیر اردبیل-پارس آباد و بالعکس دچار سوانح رانندگی می شدند که با آغاز به کار این شعبه علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های زائد برای بیمه گزاران، از بروز حوادث جاده ای نیز جلوگیری می شود.

وی، با اعلام اینکه ما بر اساس تعهداتی که به عنوان بیمه گر داده ایم موظف به ارائه خدمات بیمه ای به افراد طرف قرداد هستیم، ابراز امیدواری کرد تاسیس شعبه بیمه آسیا موجب رفاه حال شهروندان و ترویج و ارتقای فرهنگ بیمه در منطقه شود.

او، به نقش بیمه در پیشرفت و تعالی کشور و رونق سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امنیت، یکی از مباحثی که باعث گرایش و ترغیب شرکت ها و افراد متمکن به سرمایه گذاری می شود و بیمه آسیا با 55سال قدمت و سابقه فعالیت، در تامین این امنیت سهم ویژه ای دارند.

رئیس دفتر نمایندگی کد 0295پارس آباد نیز با اشاره به خدمات صنعت بیمه در کشور، گفت: شرکت های بیمه خدمات زیادی ارائه می دهند که از بین این خدمات، پرداخت خسارت و فروش بیمه زیاد به چشم می آید.

امیرعلی میرزائی افزود: بیمه ها با تحت پوشش قراردادن پروژه های ملی و عظیم از جمله سد ها، پالایشگاه ها، تاسیسات و ابنیه های حیاتی، در سرمایه گذاری های کلان، حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و در چرخه اقتصادی کشور نقش برجسته ای دارند.

به گفته وی، حفظ سرمایه های ملی، ایجاد فرصت های شغلی و جلوگیری از تعطیلی پروژه ها و طرح های بزرگ اقتصادی و صنعتی، از وظایف و اهداف بیمه ها است.

این نماینده پیشکسوت و باسابقه بیمه در دشت مغان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 35هزار دفتر بیمه در کشور فعال است، ادامه داد: هم اکنون در حوزه صنعت بیمه در سطح کشور افزون بر 350هزار نفر مشغول کار هستند.

او، از فعالیت 70نمایندگی بیمه در سطح شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: از این تعداد سه دفتر و نمایندگی مربوط به بیمه آسیا است که در بحث فروش و جمع آوری حق بیمه مشغول فعالیت هستند و هیچ مشکلی از این نظر در این منطقه وجود ندارد.

میرزائی با اعلام اینکه پارس آباد در زمینه بیمه از مناطق بسیار مستعد کشور است، بیان کرد: با راه اندازی شعبه بیمه آسیا در پارس آباد به عنوان دومین شعبه در سطح استان، یکی از مطالبات و نیازهای اساسی مردم منطقه و خواسته ی اصلی بیمه گزاران برآورده شد و بدون شک با شروع فعالیت این شعبه، شاهد رونق صنعت بیمه و نهادینه شدن فرهنگ بیمه در این شهرستان خواهیم بود.

DSC00019

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات