- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شش پروژه اقتصادی همزمان با دهه فجر در کشت و صنعت مغان به بهره برداری می رسد

unnamed

مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، شش پروژه اقتصادی و عمرانی با افزون بر 100میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شرکت به بره برداری خواهد رسید.

“محمدامین سالک” روز شنبه به خبرنگار  مغانه  گفت: این طرح ها شامل، توسعه ایستگاه گاو سیمنتال به تعداد 200راس با 11میلیارد و 600میلیون ریال اعتبار، زهکش زیرزمینی 150هکتار از اراضی زراعی شرکت با پنج میلیارد و 900میلیون ریال سرمایه گذاری، کانال بتنی به طول چهار هزار و 800متر و اعتباری معادل چهار میلیارد ریال، آبیاری تحت فشار 150هکتار از زمین های زراعی بخش شش با 9میلیارد و 750میلیون ریال اعتبار، فاز نخست ایستگاه شش گاو های شیری (فری استال) به ظرفیت یک هزار راس و با 66میلیارد و 770میلیون ریال سرمایه گذاری و بازسازی و مرمت اساسی سالن ورزشی 500نفری شهرک آیت ا… غفاری با دو میلیارد و 250میلیون ریال اعتبار می باشد که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی، اضافه کرد: علاوه بر این به منظورگراميداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي برنامه هاي متنوعي تدارک دیده شده است که در طول دهه فجر در این شرکت به اجرا در خواهد آمد.

وي خاطرنشان كرد : پخش سرودهاي انقلابي مخصوص سالهاي پيروزي انقلاب اسلامي و سخنراني امام خميني(ره) در بهشت زهرا در اداره مركزي شركت، ديدار مديرعامل محترم و جمعي از مديران شركت با امام جمعه پارس آباد به نشانه” تجديد ميثاق با ولايت” ، برگزاري مراسم جنگ شادي ويژه انقلاب(فجر35) ، برگزاري مسابقات ورزشي بين تيم هاي امور مختلف شركت و همايش پياده روي خانوادگي از جمله برنامه هايي است كه در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

مديرروابط عمومي شركت با بيان اينكه حضور مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب، نظام اسلامي را بيمه كرده است افزود: كاركنان و كارگران كشت وصنعت مغان امسال نيز پرشورتر از سال هاي گذشته در يوم ا… 22بهمن، در راهپيمايي عظيم مردمي شركت خواهندكرد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "شش پروژه اقتصادی همزمان با دهه فجر در کشت و صنعت مغان به بهره برداری می رسد"

#1 Comment By غریب منوچهری On 2014/02/02 @ 9:36 ب.ظ

نام کشت وصنعت همواره موجب افتخار شهروندان مغان هست و حضور مدیران لایق همچون مهندس سالک در حوزه مدیریت و وابط عمومی باعث خواهد شد این شرکت بیش از پیش بتواند نقش اقتصادی و اجتماعی خود را به ایران زمین بشناساند. موفق باشید و دست مریزاد.