- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شرکت های بیمه سهم ویژه ای در توسعه فضای کسب و کار دارند

5

مدیر نمایندگی بيمه آسيا در پارس آباد مغان گفت: شرکت های بیمه سهم ویژه ای در توسعه و بهبود فضای کسب و کار و رشد اقتصادی دارند.

اميرعلي ميرزايي در جمع كاركنان كشت وصنعت و دامپروري مغان، با تبريك هفته بيمه افزود: بيمه ها همچنین در جبران خسارت مادي و معنوي نقش مهمي دارند.

وي با اشاره به اينكه: بيمه  نگراني ناشي از خطر را از زندگي  مردم  و فعاليت هاي  اقتصادي  دور مي كند و به  بيمه گذاران  آرامش خاطر مي دهد افزود: بيمه گذار مي داند كه  در ازاي  پرداخت  حق بيمه  چنانچه  حادثه  ناگواري  رخ  دهد، زيان  مالي آن  از محل  حق بيمه هاي جمع آوري  شده  جبران  خواهد شد

ميرزايي گفت: شركت كشت وصنعت ودامپرور مغان يكي از شركت هاي بزرگ و با داشتن نزديك به 2 هزار عضو در نزد  بيمه آسيا از اهميت ويژه اي برخوردار است و ما با دقت و جديت بيشتر آماده ارائه خدمات و پرداخت خسارت بيمه درماني اعضاي محترم هستيم .

وي به جایگاه بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشورخاطر نشان كرد : شرکت بیمه آسیا با برخورداری از قدمتی بيش از پنجاه سال بایستی به جایگاه و رتبه بالاتری در صنعت بیمه کشور دست یابد و این مهم با تلاش و همدلی کارکنان، نمایندگان و سهامداران به عنوان اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیا میسر خواهد شد.

در پايان اين مراسم به تعداد پنج نفر از كاركنان شركت كشت وصنعت مغان كه عضو بيمه پرداخت خسارت درماني در نزد بيمه آسيا مي باشند، طي قرعه كشي برنده اعلام شدند كه براي آنها با تخفيف ويژه خدماتي ارائه خواهد شد.

او،  با بیان اینکه 17 شرکت بیمه ای در پارس آباد برای مردم خدمات رسانی می کنند، ادامه داد: در سال گذشته 230 میلیارد ریال به عنوان حق بیمه از بیمه گذاران در پارس آباد جذب و در این مدت شرکت های بیمه گر حدود 150 میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان در این شهرستان پرداخت کرده است.

شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان با داشتن اراضي وسيع‌ كشاورزي ، دو هزار و 600هكتار باغات ميوه ، مجتمع بزرگ دامپروري ، كارخانه قند ، كارخانه لبنيات ، كارخانه فرآوري ميوه و چند واحد توليدي ديگر يكي از شركت هاي منحصر بفرد كشور محسوب مي شود.