امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 24th, 2014 7:19 | کد خبر : 3114 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شبکه پایاب سد خداآفرین 74هزار هکتار از اراضی دیم را سیراب می کند

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره برداری از شبکه پایاب سدخداآفرین، 62هزار هکتار از اراضی دیم استان اردبیل و 12هزار هکتار از زمین های استان آذربایجان شرقی تبدیل به آبی می شود. به گزارش روز دوشنبه مغانه، محمد باقر بهشتی در حاشیه بازدید از طرح های شبکه های پایاب سدخدآفرین و […]

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره برداری از شبکه پایاب سدخداآفرین، 62هزار هکتار از اراضی دیم استان اردبیل و 12هزار هکتار از زمین های استان آذربایجان شرقی تبدیل به آبی می شود.

به گزارش روز دوشنبه مغانه، محمد باقر بهشتی در حاشیه بازدید از طرح های شبکه های پایاب سدخدآفرین و پمپاژ دشت فتحعلی افزود: برای اجرای پروژه شبکه پایاب سدخدآفرین که از طرح های بزرگ ملی محسوب می شود تا کنون یک هزار و 800میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
وی، با اشاره به نقش این طرح در ایجاد فرصت های شغلی جدید در منطقه، اظهار کرد: با افتتاح این شبکه برای هزاران نفر از جویندگان کار در منطقه شغل ایجاد خواهد شد.
وی، بر ضرورت اجرای دقیق طرح واگذاری اراضی دشت فتحعلی به خانوارهای واجدشرایط تاکید و بیان کرد: با بهره برداری کامل از پروژه پمپاژ دشت فتحعلی، حدود دو هزار و 570هکتار از اراضی مرتعی و دیم شهرستان پارس آباد به شیوه نوین آبیاری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات