- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سینمای پارس آباد مغان به امکانات پخش دیجیتال مجهز شود

به گزارش مغانه، یوسف روزگاری در نشست با اعضای انجمن سینمای جوان پارس آباد گفت: پیگیری جدی بحث دیجیتالی کردن سینما انقلاب این شهرستان، در اولویت برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی، با انتقاد و ابراز تاسف از تعطیلی چندین ساله این سینما، افزود: بازگشایی سینمای پارس آباد به عنوان یکی که از قدیمی ترین سینماهای کشور، از مطالبات و نیازهای اساسی مردم منطقه است.

روزگاری با اشاره به قرار گرفتن دشت مغان در منطقه مرزی و خط مقدم هجمه های فرهنگی کشورهای بیگانه، اظهار کرد: اکران فیلم های سینمایی جدید، همزمان با تهران و دیگر سینمای کشور حق مردم مرزنشین منطقه است و نباید با تداوم تعطیلی سینما، شهروندان پارس آبادی از آن محروم باشند.

او، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان “اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی” بر ضرورت توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و اجرای برنامه های شاد و مفرح در منطقه تاکید کرد.

وی، نسبت به پیگیری مسائل ومشکلات انجمن سینمای جوان منطقه در سفر قریب الوقوع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پارس آباد قول مساعد داد و از اعضای این انجمن خواست در تولید و ساخت فیلم های فاخر بیش از پیش بکوشند.

دراین نشست اعضای انجمن نیز به بیان دیدگاه ها و مشکلات انجمن سینمای جوان پارس آباد پرداختند.