- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سید حامد عاملی رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل شد

80970879-5373002

در مراسمی با حضور معاون امور معدنی وزارت صنعت و معدن و استاندار اردبیل، سید حامد عاملی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان معرفی شد.

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در این آیین گفت: باید از تحریم های ناعادلانه کنونی به مثابه فرصتی استفاده کرده و به سمت حمایت از بخش خصوصی و تولید حرکت کنیم.

سید حامد عاملی  افزود: اگرچه تحریم های ناعادلانه و جهت دار مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده اما باید این فرصت را غنیمت شمرده با استفاده از آن هرچه بیشتر از وابستگی کشور به نفت و درآمدهای حاصل از آن بکاهیم.وی اضافه کرد: ایجاد نظام مدرن کشورداری با ورود درآمدهای نفتی به کشور مقارن شد که این امر بسیاری از گرفتاری هایی را که امروز شاهد آن هستیم، موجب شد.

او ادامه داد: بیشتر شدن سهم کشور از فروش نفت و توزیع رایگان این درآمد به دستگاه های دولتی، نظام اداری و به دنبال آن مدیرانی مصرف گرا بارآورد و طی سال ها درآمدزایی از طریق سایر منابع مورد غفلت واقع شد.

عاملی در ادامه بیان کرد:با وجود درآمدهای سرشار نفتی تاکنون بخش خصوصی مورد غفلت واقع شده چراکه خود را به آنها وابسته نمی دانیم در حالی که مدیران باید به دنبال درآمدزایی باشند و اگر به دنبال رونق تولید و به تبع آن رونق اقتصاد در شرایط کنونی هستیم باید در جهت حمایت از بخش خصوصی حرکت کنیم.

وی تشریح کرد: در سطح استان نیز برای رفع مشکلات هیچ راهی نداریم جز اینکه حامی بخش صنعت و تولید باشیم و نهادهای نظارتی نیز با در نظر گرفتن منافع استان باید در این راه قدم بردارند.

او همچنین بیان کرد: باتوجه به آشنایی وزیر صنعت و معاونان ایشان با این منطقه و مشکلات آن فرصتی استثنایی فراهم آمده که باید تلاش کنیم بیشترین بهره را ببریم و در این راه فعالان عرصه صنعت و تولید استان نیز باید همدلی در کنار دستگاه های ذی ربط در این زمینه تلاش کنند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "سید حامد عاملی رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل شد"

#1 Comment By ناشناس On 2015/01/12 @ 8:11 ق.ظ

جناب آقای سید عاملی، کارگران ذوب آهن اردبیل ده ماهه حقوق نگرفته ان،پس شما دارین چیکار میکنین؟آقای بهرامی داره از اونا بیگاری میکشه چرا به فریاد مظلومان نمیرسین؟بخدا نمیتونین جواب پس بدین.