امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 14th, 2016 9:38 | کد خبر : 17443 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سپهری از آموزش و پرورش اردبیل رفت

بعد از حرف و حدیث‌های مختلف در ماندن و یا رفتن صابر سپهری از مدیرکلی آموزش و پرورش استان اردبیل بالاخره رفتن او قطعی شد.

به گزارش مغانه به نقل از فارس، در مراسمی که فردا در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود بعد از دو سال مدیریت صابر سپهری در مسئولیت مدیرکلی آموزش و پرورش استان اردبیل بالاخره وزیر آموزش و پرورش حکم احمد ناصری را که پیش از این معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی بوده به نام مدیرکلی استان اردبیل زد تا ناصری جایگزین سپهری شود.

سپهری در حالی بیش از دو سال پیش جایگزین محمودزاده شده بود که از همان روزهای نخست گفته می‌شد سپهری ادامه تحصیل در رشته پزشکی را در کشور ترکیه بر حضور در مدیرکلی استان اردبیل ترجیح داده و در این دو سال مدام سخن از رفتن او بود که بالاخره در واپسین روزهای سال ۹۴ رفتنش قطعی شده و احمد ناصری از فردا سکان‌دار مدیریت تعلم و تربیت در استان اردبیل خواهد بود.

در حالی سپهری مسئولیت مدیرکلی آموزش و پرورش را بر منصب پزشکی در رشته عمومی ترجیح داد که گفته می‌شود این‌بار سفیر ایران در ترکیه عازم کشور همسایه خواهد شد و از سویی فرصتی می‌آورد تا ادامه تحصیلش را به صورت تخصصی در یکی از رشته‌های پزشکی ادامه دهد.

آموزش و پرورش استان اردبیل در حالی هفتمین سکان‌دار مدیریتی در حوزه تعلیم و تربیت را فردا خواهد شناخت که احمد ناصری از نیروهای بومی استان که پیش از این مسئولیت معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی را عهده‌دار بوده این مسئولیت سنگین را عهده‌دار خواهد بود تا در این منصب خدماتی را به جامعه فرهنگی و نظام تعلیم و تربیت انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما نکته جالب اینکه صابر سپهری به عنوان یک مدیر صادق و توانمند در حوزه آموزش و پرورش در حالی در دو سال گذشته از سوی برخی نمایندگان و مدیران استانی در تغییر و جابجایی مدیران ۱۹ ناحیه و منطقه آموزشی تحت فشار بوده که به تدریج در این ۲۶ ماه سعی کرد تا مدیریت‌ها و معاونت‌ها را در آموزش و پرورش تغییر دهد و باید منتظر ماند و دید تغییر جدید در مدیریت آموزش و پرورش استان اردبیل آیا وجهه سیاسی داشته و یا بر اساس توانمندی فرد بوده است؟

 

اخبار مرتبط

نظرات