- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سپاه در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارد

افشین خاک نژاد/ مغانه آنلاین- حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آباد افزود: دشمنان امنیت امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده بودند که سربازان ولایت با رشادت ها و جانفشانی های خود اجازه ندادند آسیبی به این مملکت وارد شود.

وی با بیان اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، اضافه کرد: دشمن تصور می کرد و محاسبه اش این بود که با ترور و شهادت سردار سلیمانی، قدرت منطقه‌ای، قدرت موشکی و قدرت هسته ای جمهوری اسلامی ایران را که از مولفه های بزرگ قدرت ایران اسلامی محسوب می شود تحت تاثیر قرار می دهد و ایران اسلامی به ناچار از آنها صرف نظر می کند ولی ابهت و حیثیت خود را تخریب کردد.

وی ادامه داد: همچنین دشمنان با تحریم اقتصادی درصدد اعمال فشار از سوی مردم بر حکومت بودند که با هوشیاری ملت نتوانستند به اهدافشان نایل شوند.

او اضافه کرد: بنا به فرمایشات مقام عظمای ولایت، حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا، شهادت و تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی جزو ایام الله است.

امام جمعه موقت پارس آباد، شهادت حاج قاسم سلیمانی را منشأ تحولات جدید در کل دنیا دانست و بیان کرد: شهادت این سردار پرافتخار مایه اتحاد و انسجام دنیای اسلام شده است.

او با اشاره به سانحه اخیر هوایی در کشور و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه تلخ، گفت: دشمن همواره از راههای مختلف و بیان مسائل انحرافی دنبال ضربه زدن به نظام و ایجاد شکاف و دودستگی در ایران است ،غافل از این که ملت فهیم ایران اسلامی در همه حال پشتیبان ولایت و مدافع کشور و آرمان های انقلاب اسلامی است.

احمدی با اشاره به فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش(۲۴لغایت ۳۰دی)، این شورا در سال ۱۳۵۸ و با هدف مشارکت و دخالت مردم در برنامه های آموزش و پرورش تشکیل شده است.