- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سپاه به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نیست

به گزارش مغانه، سرگرد عباس نوظهور روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه بسیج در پارس آباد افزود: این نهاد مردمی و انقلابی همواره زیر پرچم ولایت فقیه حرکت می کند و مدافع هوشیار حریم ولایت و حافظ دستاوردها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است.

وی، به اقتدار روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: رهبری داهیانه و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت، موجب شکست توطئه ها و ترفندهای دشمنان و بیداری و مقاومت کشورهای آزادی خواه و عدالت طلب جهان شده است.

وی، اقتصاد مقاومتی را از راه های مهم عبور از تحریم ها و مانع محکمی در برابر هجمه های اقتصادی دشمنان دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی از تولیدات و سرمایه گذاران داخلی و صیانت از توانمندی ها و ظرفیت های بومی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است.

او، با اعلام اینکه امسال 16میلیارد ریال تهسیلات ارزان قیمت اقتصاد مقاومتی برای پارس آباد مصوب شده، ادامه داد: از این رقم، تاکنون 10میلیارد ریال برای 131نفر از متقاضیان اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداخت شده است.

نوظهور، با بیان اینکه این طرح ها در زمینه های زنبورداری، پرورش طیور و دام سبک و سنگین، شیلات، تولید قارچ، صنایع دستی و تبدیلی و تولید محصولات گلخانه ای می باشد، ادامه داد: با اجرای این طرح ها برای صدها نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

در این آیین با اهدای لوح و هدیه از اسدالله فولادی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سردبیر نشریه محلی مغانه، مرتضی برّی مدیر مسوول پایگاه اطلاع رسانی آران مغان، محسن آزادی خبرنگار صداوسیما و یاور ندرتی خبرنگار شبکه برون مرزی سحر به لحاظ پوشش مناسب اخبار و فعالیت های حوزه بسیج تجلیل شد.