امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 3rd, 2015 4:08 | کد خبر : 14100 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل‌سعود است

سرلشکر جعفری از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل‌سعود در قبال فاجعه منا خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات