امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 12th, 2013 3:35 | کد خبر : 1686 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سه کیلو گرم مواد مخدر در پارس آبادمغان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط حدود سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان مرزی خبر داد. سرهنگ الیاس دلیر، روز سه شنبه به خبرنگار مغانه، گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان رسیدگی […]

police_arm

فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط حدود سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ الیاس دلیر، روز سه شنبه به خبرنگار مغانه، گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی، افزود: با شناسایی تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از مناطق شهر، ماموران عمل کننده با اجرای طرح ضربتی ، چهار نفر توزیع کننده را هنگام معامله در یکی از مغازه ها دستگیر کردند و در این  عملیات حدود سه کیلو گرم تریاک از دستگیرشدگان کشف شد.

به گفته وی، دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی منطقه شدند.

او، اعتیاد و مواد مخدر را از بسترهای اصلی سایر جرایم و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه دانست و گفت: برای ریشه کنی آن، خانواده ها و شهروندان باید همکاری های لازم را با پلیس داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به مراکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات