امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 13th, 2017 11:26 | کد خبر : 21285 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سعید مجردی، مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل شد+حکم

“سعید مجردی” مدیر عامل پیشین موسسه خیریه آرزو پارس آباد و از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس در حکمی به عنوان مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش مغانه آنلاین، در بخشی از حکم “جواد قرآن نویس” رئیس هیات مدیره این بنیاد خطاب به مجردی آمده است:

با توجه به سوابق درخشان و طولانی مدت حضرتعالی به عنوان یکی از اعضاء و بنیان گذاران موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان آرزو، همچنین نمود عینی شکوفائی و رونق آن مجموعه در زمان تصدی سمت مدیریت شما و به جهت بهره گیری از تجربیات ارزشمند و گرانبار حضرتعالی در زمینه امور کودکان و بیماری سرطان در نزد کودکان ، جنابعالی را به سمت مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل منصوب می نمائیم.

این حکم می افزاد: امیدواریم با توجه به سوابق مفید ، شایستگی های علمی و اجرایی و حسن تدبیر در مدیریت حضرتعالی ، بیش از پیش شاهد توسعه و رونق بنیاد باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

حسن پروانه

باتوجه به علاقه وسابقه مدیریتی برادربزرگواروازاده سلحشوراروزی توفیق داریم. ای کاش بتوانیم برای این فرشتگان نیازمند قدمی برداریم .

دلسوز مغان

دری که خداوند از رحمت به روی مردم بگشاید , هیچ کس نمی تواند ببندد و آن در که او ببندد هیچ کس جز او نمی تواند بگشاید و اوست خدای بی همتای با حکمت و مقتدر
سوره ی فاطر , آیه ی ۲
قدر زر زرگر بداند ……بدینوسیله از ارزش گذاری مسئولین خیریه مرکز استان اردبیل و انتصاب بجا و شایسته جناب آقای سعید مجردی به سمت مشاور ارشد در امور کودکان سرطانی استان را به مردم خیر استان و خصوصا” اهالی شریف پارس آباد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.تجارب و توانمندی این خیر بنام پارس آبادی که در راه اندازی و بنیانگذاری موسئسه سرطانی آرزو زبانزد خاص و عام است ,تحسین بر انگیز بوده و در جهت خدمت رسانی در مقیاس استانی بسیار مفید می باشد .این فرد خدوم و زحمت کش با تلاش شبانه روزی خود موسئسه آرزو را در استان نمونه و در سطح کشور و جهان معرفی نمود.برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون و ارتقاء درجات بالاتر آرزومندم .با تشکر از مغانه عزیز که در معرفی نخبگان پارس آباد پیش قدم و همیشه پیشرو است.