- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سرپرست جدید اداره گاز پارس آبادمغان منصوب شد

در جلسه ای با حضور معاون امورعمرانی شرکت گاز استان اردبیل، سهیل رضوی به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان پارس آباد معرفی شد.

به گزارش مغانه، معاون امور عمرانی شرکت گاز استان اردبیل در این جلسه گفت: با هماهنگی شرکت نفت استان اردبیل سوخت مورد نیاز و ثانویه واحدهای تولیدی، صنعتی و نانوایی‌ها تأمین شده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

 عبدالهی، تعداد مشترکان گاز در استان اردبیل را بیش از 340 هزار مشترک اعلام کرد و ادامه داد: این رقم روز به روز در حال افزایش است .

وی، اضافه کرد: 430 آبادی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به 135 روستا نیز در دست اجراست که پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه اول سال آینده این پروژه‌ها با اولویت مناطق سردسیر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 فرماندار پارس آباد نیز دراین جلسه  با تاکید بر دوگانه سوز کردن نانوایی های این شهرستان گفت: نانوایی های منطقه باید نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند تا در صورت افت فشار گاز مشکلی در پخت نان پیش نیاید.

ولی کریمی افزود: هم اکنون ۳۲۳واحد نانوایی در سطح این شهرستان فعالیت می کند که تمامی نانوایی های شهری گازدار هستند.

کریمی، با بیان اینکه تا کنون به ۵۲روستا و ۳۸ واحد صنعتی این شهرستان مرزی گازکشی شده است، ادامه داد: طرح گازرسانی به ۱3روستای دیگر منطقه با شتاب خوبی در دست اجراست.

در این جلسه از خدمات رضا شیخ زاده، رئیس قبلی اداره گاز پارس آباد قدردانی شد.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "سرپرست جدید اداره گاز پارس آبادمغان منصوب شد"

#1 Comment By محسن ميرزائي On 2014/01/14 @ 12:06 ق.ظ

چه بهتر
ولي آقاي مهندس شيخ زاده فعال بودن وخيلي مدير

#2 Comment By صمد On 2014/10/07 @ 5:49 ب.ظ

از این بچه تر برای مدیر شدن نبود