- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سرعت قطار پیشرفت کشور در دولت یازدهم به شدت کاهش یافته است

به گزارش مغانه آنلاین، علی پور عصر امروز در آیین افتتاح ستاد تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در پارس آباد افزود: ایران اسلامی از لحاظ پیشرفت علمی، تا سه سال گذشته در بین ۱۹۶کشور جهان جزو ۱۶کشور برتر دنیا بود که متاسفانه در سه سال اخیر روند پیشرفت و رشد کشور با سکون رو به رو شده است.

وی تعطیلی صدها کارخانه و واحد صنعتی و تولیدی و به تبع آن بیکاری کارگران شاغل در این واحدها را محصول بی تدبیری و برنامگی دولت یازدهم دانست و گفت: علاوه بر این، در حال حاضر مجوز صدور احداث واحد صنعتی حدود ۲۴درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بانک ها به جای آن که کمک حال و معین مردم باشند، خود در معرض تعطیلی قرار دارند، بیان کرد: بر اساس آمارهای رسمی اکثر بانک های کشور و برخی از آنها که حتی قدمت ۴۰ساله دارند در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است که تعدادی از این بانک ها تصمیم داشتند قبل از انتخابات اعلام ورشکستگی کنند.

وی دولت روحانی را پرخرج ترین دولت در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: هزینه های جاری دوولت یازدهم به رقمی معادل ۲۶هزار میلیارد تومان رسیده است .

علی پور، افزایش چشمگیر واردات کالا را یکی دیگر از بی تدبیری های دولت کنونی عنوان و اظهار کرد: اغلب کالایی وارداتی در این دولت ، مشابه داخلی داشته و غیر ضروری هستند.

وی با اشاره به رکود مسکن و صنعت ساختمان افزود: بی برنامگی در حوزه مسکن کاملاً مشهود است به جای اینکه اشکلات و ایرادات مسکن مهر را برطرف کنند، آنرا کاملاً تعطیل کردند.

او حقوق های نجومی را مانع پیشرفت کشور ذکر و بیان کرد: پرداخت ماهانه ۹۰میلیون تومان تا ۲۵۰میلیون تومان حقوق به برخی مدیران در این دولت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به حذف سامانه ضد فساد شبنم در دولت روحانی افزود: حذف و تعطیلی این سامانه باعث شده برخی رانت ها و فسادها در خفا در این دولت رخ دهد.

وی در ادامه به قرارداد نفتی “کرسنت” اشاره کرد و افزود: به خاطر بی تدبیری دولت روحانی، بیش از  ۱۸میلیارد دلار بر سر این قرارداد به کشور زیان وارد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش هاست و این نظام وانقلاب برپایه ارزش ها و آموزه های دینی و اسلامی برپا شده است، ادامه داد: به خاطر دفاع از ارزش های اسلامی و حق شهدا و اگر می خواهیم قطار پیشرفت کشور دوباره به حرکت دربیاید باید دست در دست هم داده و به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رای دهیم.

در این مراسم، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، کاظم دبیر رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اردبیل نیز حضور داشتند.